Otteluseuranta 12.–13.10.2016

  • 32 471
  • 314

AaroVaalanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Niin turhahan se on juhlia mitenkään 500 miljoonan dollarin areenan ensimmäistä virallista NHL-ottelua ja vieläpä rivalry-ottelua. Aika kujalla saa olla P-Amerikkalaisesta kulttuurista jos pitää näitä juhlallisuuksia järjettöminä.

Pidin järjettömänä lähinnä tuota alun loputonta venyttämistä. Jääkiekkoa kuitenkin on tarkoitus pelata, hallin hinta kiinnostaa minua hyvin vähän.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kassian laittaa läpiajosta 3-1.

Ja Lucic hakee McDavidin möyhineen Engelandin...
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Couture tasoittaa pelin San Josessa ja Quickin hermo petti.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä jo tässä vaiheessa mietityttää kanadalaisten jengien pudotuspelimahdollisuudet näytteillä olleiden maalivahtityöskentelyjen takia. Pääsiskö Montreal kuitenkin tänä vuonna jopa jatkoon?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ollu muuten hyvä peli tämä Albertan vääntö. Maalivahdit sopivan epävarmoja ja pakitkin tekee virheitä joista tulee maaleja
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Pulju näyttää hitaalta.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Mitä vittua Matthews?!? Jätkällä nöyrä sisääntulo liigaan. "Moro, mä oon Auston Matthews ja tällänen mä oon pelaamaan hokia".
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Joo'o NHL.comista näiden maaliclippien katsominen on ihan samanlaista tuskaa kuin viime kaudellakin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Moro, mä oon Auston Matthews ja tällänen mä oon pelaamaan hokia".

Samaa tuossa tunti sitten Kingsin peliä katsomaan herätessäni naureskelin. NHL-debyytissä neljä byyriä (toki joukkue silti hävisi), ilman tietoa veikkaan, että aika kaukaa historiasta saadaan kaivaa jotta vastaava suoritus debyyttipelissä löytyisi, jos löytyisi silloinkaan.

En jaksa runoilla tähän sen enempää, sanon vaan että onhan se nyt ihan älyttömän hienoa, kun NHL-kausi on avattu! Kingsin puolesta toivon pienimuotoista ryöstöä Sharktankista, mutta eipä se häviökään mikään katastrofi olisi. Kausi on pitkä kuin nälkävuosi, ehtiihän siinä pojoja keräämään.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Mukavan paineen sai Sharks päälle Kingsin avausmaalin jälkeen ja hallinta selvästi kotijoukkueella. Toinen erä alkaa YVllä ja iisi ottaa johto. Yhden erän perusteella Sharks parempi joukkue, mutta kuka urpo arvioisi joukkueita yhden erän perusteella…

#hockeyisback #matthewsforhart #davidmcwho
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
ilman tietoa veikkaan, että aika kaukaa historiasta saadaan kaivaa jotta vastaava suoritus debyyttipelissä löytyisi, jos löytyisi silloinkaan.
Joo ei löydy. Tämä oli ennätys.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toinen erä alkaa YVllä ja iisi ottaa johto. Yhden erän perusteella Sharks parempi joukkue, mutta kuka urpo arvioisi joukkueita yhden erän perusteella…

Niinpä, vaikka näin Kingsin kannattajana koinkin, että varsinkin erän lopussa kunkut olivat aikamoisessa pesukoneessa ja vain huono tuuri esti kotijoukkueen johtomaalin syntymisen. Vähän sama meininki näyttää jatkuvan toisessa erässä. Toisaalta olihan se ihan odotettavissakin, että Sharks tätä peliä hallitsee. Vaan jospa kiekkojumalat olisivat vähän ilkikurisella tuulella ja vierasjoukkueelle tarttuisi matkaan piste tai parikin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Brouwer kaventaa alivoimalla luvuiksi 3-2.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
McDavid on kyllä aivan mieletön pujottelija kiekollisena. Onko liigan (maailman) nopeimmat kädet?
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Pulju mikä feili ylivoimalla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mitä helvettiä Oilers? Toinen alivoimamaali :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös