Viime vuonna ei muistaakseni pelattu ollenkaan Kanadaa vastaan. Korjatkaa jos olen väärässä.
Oikeassa olet, eikä myöskään USA:ta vastaan.
Viime vuonna ei muistaakseni pelattu ollenkaan Kanadaa vastaan. Korjatkaa jos olen väärässä.
Hei, viime vuonnakin voitettiin kultaa, vaikka hävittiin Kanadalle, nou hätä.
Pisteiden välistä one-timeri ja Lehtosen maali? Mitä vitun Mertarannan aivopesemiä Karjala-lippiksiä tänne taas hiipii kesken pelin?
No hei, viime vuonnakaan ei voitettu Kanadaa ja saatiin kultaa!Viime vuonna ei muistaakseni pelattu ollenkaan Kanadaa vastaan. Korjatkaa jos olen väärässä.
Höpöhöpö itsellesi, kerros mulle yks.Höpöhöpö. Lehtonen on pelastanut ainakin pari lähes varmaa maalia. Syyllisiä voi hakea muualta.
Eikä kukaan huomioi sitä, että vastustaja on Kanada. Evander Kanen tasoiset jätkät laittaa tuosta paikasta limpun sisään aivan satavarmasti yli viisi kertaa kymmenestä. Voi vaan jättää omaan arvoonsa nämä "eikä varmaan ollut tämäkään Lehtosen maali" -kommentit.
No hei, viime vuonnakaan ei voitettu Kanadaa ja saatiin kultaa!
Höpöhöpö itsellesi, kerros mulle yks.
Kyllä Lehtonen aika lailla unessa tässä pelissä on ollut. Mitään päällä seisomista ei olisi vaadittu, että Suomi vieläkin johtaisi peliä.
Ja voi saatana näitä palstan tolloja. Kakkonen toiminut hyökkäyspäässä tähän mennessä(ennen Kanada-peliä), toisin kun ykkönen. Ykkönen nyt heräillyt kaksi peliä ja tämä ensimmäinen keskimääräinen kakkoselta.
Höpöhöpö itsellesi, kerros mulle yks.