Huomenna on luvassa paikallisotatus Tapparaa vastaan, Eipä liene helpotusta luvassa seuraavan auringonnousun jälkeenkään. Kirves lyönee pikkukissan pään tunnistamattomaan kuosiin.Meinasin jo aiempaan viestiin vastaa, mutta en viitsinyt.
Kriisipuhelin auttaa. Muista, että huominen voi olla parempi.
Oli se rosteri mun mielestä parempi kuin Latvialla tai Tshekillä, joille hävittiin.On kyllä viime vuosien surkein rosterikin tuo. Hyökkäyksessä ei ketään lahjakkuuksia, Eeli kovimpana nimenä.
Mutta toki Jukan syytä kaikki.
Lähinnä Boogeyman puts it in ja dangeeeerrrrooouuuussssss!Eikö se puhu Little Lioneista ja Upper Grannysta?
Se svidun kassa mut kumminkin tunnistaa. Itsepalvelu-kassat lähikauppoihin. Kiitos.Laita lierihattu, aurinkolasit ja tekoviikset, ja mene vasta vartti ennen sulkemisaikaa. Hyvin se menee.
Oli se rosteri mun mielestä parempi kuin Latvialla tai Tshekillä, joille hävittiin.
Mutta niistä ei tule aleja. Ilta-alejen aikaan pakko mennä kassalle.Se svidun kassa mut kumminkin tunnistaa. Itsepalvelu-kassat lähikauppoihin. Kiitos.
Ei osallistunut yhteiselle aamupalalle helmikuussa 2021.Oishan Kemelliä voinut OT:lla käyttää
Kotiutuskilpailu :)Ei tuonut ensimmäinen supervuoropari ratkaisua. Rankkaripilkut sitten.
Säästellään rankuilleMissä vitussa on Kemell jatkoajalla.. Istuu vaihdossa. Onko Pennanen päissään siellä aitiossa?
Ei paljon punalappuiset napostele värisokealle. Varmaan laittavat vihreitä lappuja ihan vaan mun kiusaksi, Tartu en.Mutta niistä ei tule aleja. Ilta-alejen aikaan pakko mennä kassalle.
Junnupelit on kyllä aina vähän kummallisia