Meni raudasta läpi, se olisi kannattanut tarkastaa videolta.Ei yhtään maalia kohti tuolla ylivoimalla?
Meni raudasta läpi, se olisi kannattanut tarkastaa videolta.Ei yhtään maalia kohti tuolla ylivoimalla?
Mä vähän veikkaan ettei tarvinnut ees sanoa mitään.On keitetty käärmekeitot erätauolla, sen verran ylivoimainen Suomi nyt on.
Itse asiassa tolppavedot lasketaan ohimenneeksi.Tolppa on osa maalia
Itse asiassa tolppavedot lasketaan menneeksi ohi.
Oikeastaan vain maaliin menneet laukaukset pitäisi laskea maalia kohti menneiksi. Jos maalivahti torjuu, niin sittenhän laukaus meni maalivahtia eikä maalia kohti.Itse asiassa tolppavedot lasketaan ohimenneeksi.
Lasketaanko muuten laukaisuprosenttiin pelkästään maalia päin menneet vedot? Silleen hassua jos näin, olisi aika mielenkiintoista jos pelaaja laukoo 47 kertaa ohi mutta sitten kerran maalia päin ja siitä tulee maali niin prosenttihan on 100%.Oikeastaan vain maaliin menneet laukaukset pitäisi laskea maalia kohti menneiksi. Jos maalivahti torjuu, niin sittenhän laukaus meni maalivahtia eikä maalia kohti.
Nää on junnukisat. Aina sama juttu. Joka joukkueella.Mikähän siinäkin on, että monesti ollaan alussa purjeessa ja annetaan vastustajalle eteen, mutta herätään jossain vaiheessa pelaamaan. Valmennus koomassa?
Isoisänsä pojanpoika!Rafkin leipoo taitavasti ja sen jälkeen tarjoilee lättyä kaverille.
Rafkin leipoo taitavasti ja sen jälkeen tarjoilee lättyä kaverille.
Änärin laukaisuprosentti lasketaan juuri näin.Lasketaanko muuten laukaisuprosenttiin pelkästään maalia päin menneet vedot? Silleen hassua jos näin, olisi aika mielenkiintoista jos pelaaja laukoo 47 kertaa ohi mutta sitten kerran maalia päin ja siitä tulee maali niin prosenttihan on 100%.
Näin ajattelinkin. Vähän pösilöä. Meneekö Euroopassa eri tavalla?Änärin laukaisuprosentti lasketaan juuri näin.
Kai se vähän sarjakohtaista on. Liigassa lasketaan kaikista laukauksista.Näin ajattelinkin. Vähän pösilöä. Meneekö Euroopassa eri tavalla?
Kyllä vain. Taito selvästi geeneissä.Eikös se ole pizzasukua.
Torjuntaprosenttiin vain maalia kohti tulleet? Vai?Kai se vähän sarjakohtaista on. Liigassa lasketaan kaikista laukauksista.
Leevi Vehviläinen maalissa, kertoo Oskari Saari.