Porvoon Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Epäilemättä on, mutta luuleeko ne että virus hyppää tyhjästä tuonne?Olisikohan kuplan säännöillä jotain tekemistä asian kanssa?
Epäilemättä on, mutta luuleeko ne että virus hyppää tyhjästä tuonne?Olisikohan kuplan säännöillä jotain tekemistä asian kanssa?
Häiritseekö noi maskit sinua paljonkin? Eiköhän nuo varotoimenpiteet ole ihan tarkoituksella niin tiukat, kuin mahdollista eikä mitään jätetä sattuman varaan.Epäilemättä on, mutta luuleeko ne että virus hyppää tyhjästä tuonne?
Epäilemättä on, mutta luuleeko ne että virus hyppää tyhjästä tuonne?
Kaksi väärää vaihtoa ja yksi korkea maila omaan pelaajaan josta Columbus sai jäähyn? Joku aika typerä huitominen kanssa.Montakohan täysin typerää jäähyä Tampa on ottanut tässä pelissä?
Kyllä mä lähden siitä, että tuo halli on virusvapaata aluetta. Jos pelaajat, valmennus ja tuomarit pystyvät olemaan hallissa ilman maskia sairastumatta, pitäisi muidenkin pystyä siihen. Ihan höpöhommaa. Kuvaa jenkkien idiotismia. Olkoonkin että nuo pelit pelataan Kanadan puolella.No tätä ajatusta noudattamalla noita kuplan sisällä olevia henkilöitä olisi kai turha koronatestata päivittäin, pelaajien turha pitää kasvomaskeja kaukalon ulkopuolella jne.
Eiköhän tuossa ole ajatuksena jonkinlainen esimerkin näyttö yleisölle kun "siviilit" vetävät maskit naamallaKyllä mä lähden siitä, että tuo halli on virusvapaata aluetta. Jos pelaajat, valmennus ja tuomarit pystyvät olemaan hallissa ilman maskia sairastumatta, pitäisi muidenkin pystyä siihen. Ihan höpöhommaa. Kuvaa jenkkien idiotismia. Olkoonkin että nuo pelit pelataan Kanadan puolella.
Kyllä mä lähden siitä, että tuo halli on virusvapaata aluetta. Jos pelaajat, valmennus ja tuomarit pystyvät olemaan hallissa ilman maskia sairastumatta, pitäisi muidenkin pystyä siihen. Ihan höpöhommaa. Kuvaa jenkkien idiotismia. Olkoonkin että nuo pelit pelataan Kanadan puolella.