Warrington
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Neal Niilon poika olisi voinut tehdä siitä lähes avopaikastaan, Nashvillen avausmaalia tämä huutaa, muuten taitaa kannu lähteä jo tänään jakoon. Predsiltä selvästi parempi erä kuin Pittsburghissa, jossa kaikki meni alusta asti pieleen. Vaikka puolustaminen parantunut niin edelleen Penguins kykenee tuolla rosterilla luomaan yksilötaidolla jatkuvia maalipaikkoja. Penguins puolustaa hyökkäysalueella kiekon menetettyään aika passiivisesti valuen kohti keskialuetta, tukkien syöttölinjat, ihmetyttää miksi Predators yrittää jatkuvasti noita roikkukiekkoja hyökkääjien selustaan, kun ne roikut toimii äärimmäisen harvoin. Koutsina ohjeistaisin lähtemään enemmän rintamana ja syöttelemällä läpi keskialueen, Predatorsin timanttinen pakisto pystyisi huomattavasti rohkeampaan kiekolliseen peliin kuin on nähty.
Epäilen ettei eläintarhat lainaa mulle tiikeriä tai muuta petoeläintä jos kerron että haluan aloittaa perinteen viskomalla sen eläimen jäähallin jäälle. Toisaalta jos vaikka korkeasaaren johtaja sattuisi olemaan lätkäfani niin aivan hyvin voisi lainata mulle jonkun Amurinleopardin, jos vielä kerron että heitän sen Antti Tyrväisen viereen *hymiö*.
Eikös tiikeri tai joku petoeläin olisi parempi?
Epäilen ettei eläintarhat lainaa mulle tiikeriä tai muuta petoeläintä jos kerron että haluan aloittaa perinteen viskomalla sen eläimen jäähallin jäälle. Toisaalta jos vaikka korkeasaaren johtaja sattuisi olemaan lätkäfani niin aivan hyvin voisi lainata mulle jonkun Amurinleopardin, jos vielä kerron että heitän sen Antti Tyrväisen viereen *hymiö*.