Otteluseuranta 11.–12.4.2019

  • 4 754
  • 77

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Kuvittelenko vain, vai oliko eilisissä peleissä enemmän sitä "playoff meininkiä"? Ainakin tämä Bruins ja Leafs on toistaseksi ollu melko vaisua menoa. Onko meno pääkaupungissa parempaa lukemista huolimatta?

Ajattelin ihan samaa ja kolmannen erän keskityin tacojen rouskutteluun, ei tollasta sählyä jaksa katella. Backes kehiin niin tulee etes vähän kärhämiä kentälle. Eilen oli mahtavia pelejä!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mitä hemmettiä Oshie. Tahallinen takakoukku Ahoa naamaan, kun 3min jäljellä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kuvittelenko vain, vai oliko eilisissä peleissä enemmän sitä "playoff meininkiä"? Ainakin tämä Bruins ja Leafs on toistaseksi ollu melko vaisua menoa. Onko meno pääkaupungissa parempaa lukemista huolimatta?

Samat ollu fiilikset. Eilen kovempaa settiä.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Jumalauta mikä idioottimainen teko Oshielta, että on tyhmä kuin saapas.

Teki niin tahallaan ja päivänselvästi mutta vain kakkonen, ei hyvää päivää
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Aho on kyllä aivan kuistilla. Tämän takia en ole oikein jaksanut uskoa, että Canes saisi mitään aikaan. Mistä tahansa se johtuukin, niin Ahoon ei tänä keväänä kannata nojata. Ja kun kyseessä on heidän paras hyökkääjänsä, niin se on vähän paska juttu.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Calgary voittaa kaksi aloitusta kolmesta ja aika suvereenistikin. Coloradon pitää parantaa siinä ja paljon.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tasoero tullut aika selväks 2. erässä. Calgary rakentaa/kiekottelee, eikä Avs kykene tekemään kiekon kanssa tai hyökkäyssuuntaan juuri mitään. Ruman näköstä.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Johnson työnsi Tkachukin alueelle, Tkachuk tuli pois sieltä ja teki maalin. Ei mitään epäselvyyttä tuossa tuomiossa.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Onko Rantanen taas loukkaantunut vai onko mulla silmät kierossa kun en nää häntä kentällä?
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onko Rantanen taas loukkaantunut vai onko mulla silmät kierossa kun en nää häntä kentällä?
Kyllä se siellä on. Ei vaan saa mitään aikaan. Itse olen sitä mieltä, että Avalanchen kannattaisi pitää Landy ja Rantanen samassa kentässä ja antaa MacKinnonin kantaa noita paskempia ukkoja, kun on siinä parempi kuin kumpikaan noista kahdesta.
 

Ralph

Jäsen
Jos Mike Smithille ei maalia saa tehtyä, niin ei anna hyvää kuvaa pudotuspelivireestä. Vain parannettavaa Avalanchella seuraavaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös