Wild pelannut todella hyvää vieraskiekkoa, ei pääse Jets vaarallisille paikoille.
Wild pelannut todella hyvää vieraskiekkoa, ei pääse Jets vaarallisille paikoille.
Onko sulla Elisa? Mulla pimeni myös, kanavat & pää. Vittu tänne asti valvoo ja tättärää. Kiva kiva.Eka erän puoliväliin asti näkyi Pens - Flyers peli, ja sit yhtäkkiä meni aivan pimeäksi ruutu.
Jep Elisa...Onko sulla Elisa? Mulla pimeni myös, kanavat & pää. Vittu tänne asti valvoo ja tättärää. Kiva kiva.
Joo loppua kohti kyllä Jets pääsi jo paikoillekin. Saas nähdä mitä Wild on keksinyt erätauolla, kauaa ei Dubnyk tuota kestä.Totta, mutta on kyllä täysin ottavana osapuolena koko ajan. Tykkään Jetsin fyysisesta dominoinnista.
Kyllä siellä erän alkupuolella myös Pens koomaili. Niitä ei vain sitten muisteta, kun niistä ei maaleja syntynyt. Mm. Lehterän tarjoilemat tyhjät Laughtonille lähti juurikin näistä tyhmistä helpoista, kun Pens hölmöili omalla alueella.Sinänsä tasainen peli ei olekkaan kovin tasainen, kun toisella on maalivahtipeli kunnossa ja tyhmiä helppoja virheitä ei anneta.
Ihmetyttää jos joku uskoi PHI mahdollisuuksiin... Tulee ruma sarja.
Kellään mitään striimiä tai semmosta mistä näkisi edes tuon Pensin pelin?
Minä ainakin uskon. Yksi erä takana ja monta edessä. Toki tällä tahdilla sarja päättyy 4-0 jokaisen ottelun päättyessä numeroin 12-0, mutta ihan siihen en usko. Pens oli vahva avauserässä, mutta kyllä tästä hyvä sarja saadaan.
Lähetin viestin!
Katsotaan miten Giroux ja kumppanit kokoaa itsensä. Roo, Coots ja Ghost -3 ekaan erään.Oleellista tuossa 3-0 tilanteessa mielestäni on se, että nimellinen ykköspakki Ghost tuijotti jokaista maalia lähietäisyydeltä ja pari Provorov oli muissa paitsi Malkinin kieputuksissa myös mukana. Se ei lupaa hirveän hyvää sarjaa ajatellen, ja sille on jotain tehtävä.