Otteluseuranta 11.–12.2.2023

  • 6 156
  • 176

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Ei perse
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Oli tuo erän loppu melkoista Tamban näytöstä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meinasin kirjoittaa tänne viestin, missä kerroin että olen vetänyt kierrokselta kuuden tasapelin pitkävedon. Näistä yksi matsi päättyi jo tasan, ja Dallas-Tampa oli sitten toinen mikä oli menossa tasan, eli enää on 4 tasapeliä mitkä pitäisi toteutua, ja sitten minä olisin entistä rikkaampi. Tahdoin tällä tavoin todistaa, että jinxaus ei ole todellinen ilmiö. Mutta en minä sitten uskaltanut lähteä leikkimään kohtalolla, ja jätin kirjoittamatta.

Ja silti kävi näin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
(1)
  • Tykkää
Reactions: NIN

Chatterer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Islanders, KalPa
Mitenkähän tämän inhokkitiimien koitoksen pystyis kattoo jotenkin siedettävästi siis nyt alkava Bostoninkakut vs Putinoviet ? Viinakin kohta loppuu
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mitenkähän tämän inhokkitiimien koitoksen pystyis kattoo jotenkin siedettävästi siis nyt alkava Bostoninkakut vs Putinoviet ? Viinakin kohta loppuu
Jos Marchand ja Ovie kolaisivat toisensa levyiksi niin auttaisiko?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Missä ajassa se Puljun maali tulee? Aattelin että otan maalin videolle, jonka sitten myyn ebayssa 1 000 000 $ hintaan.

Nyt puhutaan aika isoista asioista hei. Korostettuna tekstitv:ssä. Tehkää sama Hei
 

Liitteet

  • 20230211_224150.jpg
    20230211_224150.jpg
    385,4 KB · kertaa luettu: 71
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Puljujärvi iskee! Taisi lukea Jatkoaikaa vaihtopenkillä.

Biisonikuningas voisi selittää pelin jälkeisessä haastattelussa toimittajille: "I read overtime and score." Siinä riittäisi toimittajilla ihmeteltävää.

Ihan mukava ele tuo pelin jälkeinen läpsy. Eihän sitä tiedä, vaikka tämä olisi ollut Puljujärven viimeinen peli Oilersissa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Toi sopis Mertsille hyvin et yv:ssä lähetyksessä näkyy pelaajien nimet. Ei tulis havaitsemisvirheitä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös