Enemmän minua sylettää viime keväältä siinä Preds-Pens -finaalisarjassa kun Predatorsilta hylättiin maalin paitsion vuoksi, vaikka siinä välissä kiekko oli jo kertaalleen käynyt omalla alueella myös Pens pelaajien lavassa. Joo, olihan se sääntöjen mukaan paitsio, mutta kyllä tuo nyt joissain määrin on pelin hengen vastainen. Ei näitä kuitenkaan sääntökirjan mukaan vihelletä.
Tarkoitin siis juuri sitä että Pens pelaajat pitivät kiekko hallussaan omalla alueella. Eihän tuolla nyt periaatteessa väliä ole, mutta siinäkin oli minuuttien hinkkaus ja yleisesti tuo koko paitsiohaasto on vaan ihan perseestä.Millä omalla alueella? Pens tosiaan koski kiekkoon Hainseyn toimesta hätäisesti omissa, mutta muuten kun kiekko tuotiin Predsin toimesta sinisen yli (ja kyseessä siis paitsio) niin tämän jälkeen kiekko ei poistunut Pensin alueelta enää ja tuli maali. Viestistäsi saa helposti kuvan, että kiekko olisi käynyt myös Predsin päädyssä tuossa välissä, mutta samaa hyökkäystä se siis oli.
Tarkoitin siis juuri sitä että Pens pelaajat pitivät kiekko hallussaan omalla alueella. Eihän tuolla nyt periaatteessa väliä ole, mutta siinäkin oli minuuttien hinkkaus ja yleisesti tuo koko paitsiohaasto on vaan ihan perseestä.
Juurikin tätä. Tappaa aika tehokkaasti pelin intensiteetin.Vai tarkoititko minuuttien hinkkaamisella sitä paitsion tarkastamista?
Juurikin tätä. Tappaa aika tehokkaasti pelin intensiteetin.
Lähtikö se selostaja-setä hakemaan jotain rommitotia vai mihin katosi?
"Tero Kainulainen@kainutero 4 min4 minuuttia sittenLähtikö se selostaja-setä hakemaan jotain rommitotia vai mihin katosi?
Tero Kainulainen Twitterissä: "Flunssa vei näköjään äänen. Yritän palata ääneen WPG-NYR -ottelun selostuksessa kolmanteen erään. Toinen erä etenee englanninkielisellä selostuksella. Pahoittelen tilannetta. #NHLfi #suorayhteys #flunssa"Lähtikö se selostaja-setä hakemaan jotain rommitotia vai mihin katosi?
No sillä tavalla oli "hieman" merkitystä, että olisi tullut pelikatko, eli tuo perustelu on vaan huono.
Mutta ymmärrän harmituksen, onhan noita koettu täälläkin.
Toisaalta samoin katsellaan korkeita mailoja ym. Kyllä nuo välillä korpeaa ihan tosissaan, oli oma joukkue mukana tai ei. En itse oikeen edes tiedä, kummalla kannalla olen. Mutta jos videoita katsellaan, niin sitten näin, eikä epämääräisesti tulkiten etua.Sympatiani ovat kyllä tässä ottelussa Winnipegin puolella, mutta ei ole nyt kyse siitä, että minua korpeisi se että juuri Jetsien maali hylättiin. Olen aiemminkin täällä moneen otteeseen tainnut eri ketjuihin selittää kantaani paitsiohaastosta. Kyllä, joskus on tapahtunut sellaista, että pelaaja on ollut selvästi paitsiossa ja siitä huolimatta päässyt läpiajoon ja tehnyt maalin joka on hyväksytty. Mutta nämä kerrat ovat niin harvassa, että hyväksyisin tuollaisen virheen mahdollisuuden ehdottomasti ennen tämmöistä nykytoimintaa, jossa hidastuksesta voi juuri ja juuri erottaa muutaman millin rikkeen, kunhan ensin kelaillaan minuuttien ajan kymmentä eri kuvakulmaa. Etenkin kun tässäkään tapauksessa maali ei tullut suorasta hyökkäyksestä, vaan kiekkoa pistettiin vielä takaisin viivalle päin. Eli väittäisin, että sillä edulla joka saatiin jalan nousemisella jäästä paria sadasosaa liian aikaisin, ei ollut kauhean suurta merkitystä maalin syntymisen suhteen.
Siellä Winnipeg pelaa taas täysin surkeaa peliä, koska Laine pelaa Littlen ketjussa. Televisiosta nähnyt tämän.
Pelaako Jets sitten mielestäsi hyvin, minusta ei. Typeriä jäähyjä ja huolimatonta pelaamista, onneksi alivoima edes toimii. Ja maalivahtipeli.
Jos tähdätään vaan niille hyville laukausisektoreille? Tänään ei jalka riitä joten sama olla lauokomatta kokonaan. 10 laukausta yhteensä kahteen erään, joista toisessa peräti kaksi. Niskanen tosiaan aivan kuutamolla.Caps ei edes yritä hyökätä kiekon kanssa tänään. Hyi mitä paskaa!
Teppo ollut melko purjeessa tokan erän, Hellebuyck pitää pystyssä, osat vaihtui täysin avauserästä.
E:
Kestikö koko erän kirjoittaa noin pitkää vastausta?