Jinx jinx.
Joo, tämä oli vain hassuttelua tähän mun nimimerkkiin liittyen :-)
Jinx jinx.
Mikä on se lisäarvo jonka Lepistö tuo lähetykseen? Mieluummin melkein kuuntelisi Esa Tikkasta kommentoimassa peliä.
Etkä varmaan sitäkään että Buffalo tasoittaa heti erän alkuun :DMinuutti sitten en uskonut, että mennään tauolle Montrealin johtaessa. :D
Mä tykkään. Pelaajan näkökulma. Sopivan paljon äänessä.Mikä on se lisäarvo jonka Lepistö tuo lähetykseen? Mieluummin melkein kuuntelisi Esa Tikkasta kommentoimassa peliä.
Ja nyt Buffalo onkin jo johdossa.Etkä varmaan sitäkään että Buffalo tasoittaa heti erän alkuun :D
Siis kertokaa mitä Guhle/Matheson touhuaa tuossa viimeisimmässä maalissa?
Mitä järkeä tuossa tilanteessa on lähteä vaihtamaan paikkoja.
Kolme maalia erän viimeisellä minuutilla ei yllättäisi yhtään.On tämä melkoista katseltavaa kun keski-iältään NHL:n kaksi nuorinta joukkuetta koheltaa päästä päähän valtavalla innolla iltapäivän ottelussa. Taktiseksi, kypsäksi tai fiksuksi ei voi kummankaan joukkueen pelaamista kutsua kyllä mitenkään.
Kolmas erä ollut toki tähän asti Buffalon, mutta vielähän tässä ehtii tapahtua vaikka mitä.
Itse asiassa Mathesonin kädestä tuo syöttö kimposi.Selostajan mukaan tultiin maalivahdin käsille....