Otteluseuranta 11.–12.11.2015

  • 8 876
  • 143

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Leafs 0-1 ylivoimalla. Hollandilta loistava ohjaus, Jokipakka aitiopaikalla.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Haula 3-1 alivoimalla.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Hemsky muuten näköjään ilmeisesti selvisi rottailuistaan ilman mitään seuraamuksia, kun tänäänkin kehissä näyttää olevan enkä ainakaan itse ole mitään uutisointiakaan asiasta huomannut. Noh, toivotaan että joku kolauttaa Hemskyäkin ohi mennen "vahingossa" hyppytaklauksella kupoliin.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Vanek saanut hiihtokausien jälkeen taas otetta ja tatsia peliin. Mitä lie ottanut? Eipä se tosin hirveän huonoja tejoa on menneinä vuosina tehnyt, kummasti vaan jäänyt sellainen flegun leima..
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Devils saattoi tehdä juuri viimeisellä sekunnilla kavennuksen 1-2, mikä tarkoittaisi lähes täysin varmaa kolmensadan euron tappiota mulle...

edit. ei ehtinyt, HUH!!
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
AA!!!!!!!

Meneehän se viimein, eikä edes Holtby ehtinyt tällä kertaa kiekkoa piilottamaan kameroilta. On muuten suht nopea kaveri tämä Athanasiou 188cm pelaajaksi.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Vanekin maalit aika tylyjä. Aika klassinen harhautus tokassa, mutta se eka! Lämäri läpiajossa on jotenkin niin tyylikästä mutta kuitenkin samalla kusipäistä, että..
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
ATHANASIOU! Nollakulmasta uran ensimmäinen maali! 1-0!
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Porter polven sisäsyrjällä 5-1. Kohta Dustinilla kilahtaa, sanokaa mun sanoneen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kadrin ilme oli näkemisen arvoinen kun Niemi nappasi varman maalin kiinni.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Starsilla on ollut puoli tusinaa aivan vapaata paikkaa mutta plekseille menee. Reimer ollut myös hyvä.
 

Ralph

Jäsen
Jannik Hansenille varsin mehevät pisteet 1+3 ja teholukema +5, kun Canucks voitti Blue Jacketsin 5-3. Kun äsken kelasin uusintana, niin mielestäni Hansenille olisi kuulunut syöttöpiste Daniel Sedinin sijaan tuohon tyhjään maaliin myös. Itse peliä en katsonut, Hansenin tehot vaan kiinnosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös