Kylläpäs hymyilyttää Devilsin otteet Capitalsia vastaan. Toki Capitalsilta toinen peli kahteen päivään, mutta silti hämmentävän ylivoimaista dominointia tuo toinen erä (ensimmäistä en ehtinyt nähdä). Lukemat voisivat olla helposti rumemmat Capitalsin kannalta, mutta Devilsin pelaajien heikko viimeistely ja muutama Copleyn paraatitorjunta pitävät Capitalsia edes jonkinlaisella iskuetäisyydellä.
Kylläpäs hymyilyttää Devilsin otteet Capitalsia vastaan. Toki Capitalsilta toinen peli kahteen päivään, mutta silti hämmentävän ylivoimaista dominointia tuo toinen erä (ensimmäistä en ehtinyt nähdä). Lukemat voisivat olla helposti rumemmat Capitalsin kannalta, mutta Devilsin pelaajien heikko viimeistely ja muutama Copleyn paraatitorjunta pitävät Capitalsia edes jonkinlaisella iskuetäisyydellä.
Leafs YV, kohta soi taas.
Näköjään... ei kaukana.Jimmyn varusteet torjuuu!
Göteborgissa mä ainakin olin peliä katsomassa :) Mutta kyllä vain, hienoa oli peli jo sielläkin ja Capsia voidaan pitää jo vähän parempana mittarina. Tilanteita on kyllä ollut kaunistella lukemia, mutta vähän on viimeistelyssä parantamisen varaa.Devils vaikuttaa kyllä noista Metron joukkueista ottaneen stepin eteenpäin. Vei jo tuossa Tukholman matsissakin sekaista Oilersia ihan pystyyn.
Göteborgissa mä ainakin olin peliä katsomassa :) Mutta kyllä vain, hienoa oli peli jo sielläkin ja Capsia voidaan pitää jo vähän parempana mittarina. Tilanteita on kyllä ollut kaunistella lukemia, mutta vähän on viimeistelyssä parantamisen varaa.
Totta puhut. Ei mitään saada aikaiseksi, ykkösnyrkki nyt saa jotain välähdyksia mutta näyttää sieltä isot äijät pelkkinä kankeina keiloina.Ei kyllä Winnipeg näytä todellakaan miltään ykkösmestarisuosikilta, niinkuin suurinpiirtein jokainen rankkaus ennusti.