Niinhän se menee, että kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee.
Tuo nyt on täyttä häränpaskaa mutta onko se nyt ihme jos Lukko tekee maalin?
Niinhän se menee, että kun et itse tee ylivoimalla, niin kaveri tekee.
Lukko ansaitusti johtoon? Nyt heti perkele!
Mikä läppä tämä nyt on? Jotain sisäpiirijuttua?
Veljeni Savonlinnasta (?), minä olin omasta mielestäni tänään viisas ja pelasin pienikertoimisia kotijoukkueita. Menee yhtä sujuvasti kuin jalkapuoli etana suojatiellä.Vieraat aika vahvoilla tänään. Jokerit ainoa kotijoukkue, joka johtaa. Kaikki vedotkin napsumassa kohdilleen..
Tuo nyt on täyttä häränpaskaa mutta onko se nyt ihme jos Lukko tekee maalin?
Mikä läppä tämä nyt on? Jotain sisäpiirijuttua?
Salkkarien mainoskatkolla on kiva käydä toteamassa tällainen asia. Jatkakaa!Eino_Mies takaisin! Lukko tasoitti.
Yllättävän usein tuo tuntuu niin menevän, että ylivoimaa tarjotaan ja ne sössitään. Sen jälkeen kaverille paikka ja verkko soi.
Aaltonen tuikkaa pelin 4-5. Jännä 3. erä tiedossa.
Niin ne unohtuu "rangaistus teosta ei seurauksesta" tyyliset lauseet kun oma pelaaja tekee jotain.
Eiköhän tuo aika selkeä ulosajo kuitenkin ole ollut.
Sika-Söderholm loppuvuodeksi pannaan! Radion mukaan vuoden törkein taklaus ja Härski Hartikainen täysin pihalla.
Salkkarien mainoskatkolla on kiva käydä toteamassa tällainen asia. Jatkakaa!
Kyllähän tämä toistuu jokaisen joukkueen kohdalla ja silloin kun se itselle negatiivisella tavalla napsahtaa niin sen paremmin huomioi. Oletko asiasta koskaan maininnut sellaisessa tilanteessa kun TPS on tehnyt maalin tässä tilanteessa?
Tuomaisen kauden 30. paikka yksin maalivahtia vastaan. Ei yhtään maalia.
Näyttää pahasti siltä, että Toivonen tekee ns. "tarkit".
Meni poikki se lähetys, eipä taida mistään näkyä enää.Oliko jollakin sitä linkkiä, mistä näkyy canalin pelit?