Blues on totaalisen hukassa.
Onko mikään ihme, kun 1-3 sentterit+ x-määrä muita avainpelaajia vemppaa?
Blues on totaalisen hukassa.
Vaikea on kyllä pysyä mukana pelissä kun kamera ei seuraa paljonkaan kiekkoa vaan jää välillä paikoilleen keskialueelle.
Onko mikään ihme, kun 1-3 sentterit+ x-määrä muita avainpelaajia vemppaa?
Näkyykö muilla universalsportsin kautta? Itsellän näkyi viimeksi, mutta nyt tökkii...
Missä vaiheessa IP:t ja Proxut pitää vaihtaa? Sivulle mentäessä sitä ennen vai koska?
Ok, kiitos. Mulla ei sivu auennut enää ollenkaan, joten päätin laittaa Saukkoselle sen vitosen ja katsoa maikkarilta...Minulla ainakin näkyy ja ei pätki ollenkaan. Riippuu paljon proxysta miten hyvin toimii. Kun pistät proxyn, niin riittää että lataat sivun uudelleen. Kannattaa yleensä käyttää 2 eri selainta niin ei tarvi proxyn yli käyttää nettiä muuten.
Näkyykö muilla universalsportsin kautta? Itsellän näkyi viimeksi, mutta nyt tökkii...
Missä vaiheessa IP:t ja Proxut pitää vaihtaa? Sivulle mentäessä sitä ennen vai koska?
Sulo pitää nollan ja Espoo voittaa. En osaa sanoa miten tuo olisi mahdollista, mutta tarvittaessa tingitään Sulon nollasta ja peukutetaan Bluesia.Mutta Bluesilta vaan vetoja, kyllä Sulolle uppoo tärkeissä peleissä, sehän on nähty ;)
Sinällään tyytyväinen siitä että peli on vain 1-0, mutta se maali jättää kyllä jotain hampaankoloon.
Tais kimmota heittäytyneestä Blues-pelurista sveitsiläiselle ja nollakulmasta maalivahdin kautta maaliin.
Mitä sekaisin musaa siellä muka soitettiin? ei pistänyt korvaan ja Universal Sportsin pohj.amerikkalaiset selostajatkin totesi, että halli kuin halli, niin biisit on samat.Lionsin evakkohalli on mahtava, kaikkineen päätykatsomoineen. Meteli on TV:stä kuunneltuna kertakaikkiaan huikea, juuri sellaista jota täällä ei ole mahdollista saada. Olin katsovinani, että päätykatsomossa oli jopa iäkkäämpiäkin Lions-faneja seisomassa, siinä missä muutkin. Lisäksi hallissa soi sellaista musiikkia joka saa jengin sekaisin.
Kyllä se sveitsiläinen sen mun silmään ohjasi Brücksin edestä vai näinkö väärin? Ennen kaikkea häiritsi se tilanne mistä jäähy tuli ja sitten maali yv:llä.
137.99.11.86:3128 toimii täällä hyvin. Tuo sisään ja tänne , sitten venaat sen mainoksen ja pitäisi toimia.
Olisin kyllä toivonut Koskista maaliin, niin olisi ollut nuori suomalaisveskari vs kokenut suomalaisveskari.
Mutta Bluesilta vaan vetoja, kyllä Sulolle uppoo tärkeissä peleissä, sehän on nähty ;)
EDIT:Testatkaa toimiiko:
http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.rb2365d665142ced524c70585dd29ecb1fffeee7e.swf?channel=bsod404
Selostus venäjää tai vastaavaa, mutta äänet poissa voi kahtoo vähän heikommalla kuvanlaadulla.