Otteluseuranta 10.12.2008, Champions Hockey League

  • 25 329
  • 123

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Äkkiseltään voisi kuvitella, että eurokenttien Kärpät pelaa tänään. Sen verran epävarmaa on varsinkin Blegin pakiston peli. Alkujännityksen piikkiin!

Tuomareilta kyllä vahva startti. Käsittämätön huutojäähy heti alkuun ja kotijoukkueelle avausmaali.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kamera kusee, ääni tulee ennen kuvaa. No Sulanderille toivotaan voittoa.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Näkyykö muilla universalsportsin kautta? Itsellän näkyi viimeksi, mutta nyt tökkii...

Missä vaiheessa IP:t ja Proxut pitää vaihtaa? Sivulle mentäessä sitä ennen vai koska?
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Viimeksi muokattu:

Lexa

Jäsen
Näkyykö muilla universalsportsin kautta? Itsellän näkyi viimeksi, mutta nyt tökkii...

Missä vaiheessa IP:t ja Proxut pitää vaihtaa? Sivulle mentäessä sitä ennen vai koska?

Minulla ainakin näkyy ja ei pätki ollenkaan. Riippuu paljon proxysta miten hyvin toimii. Kun pistät proxyn, niin riittää että lataat sivun uudelleen. Kannattaa yleensä käyttää 2 eri selainta niin ei tarvi proxyn yli käyttää nettiä muuten.

Blues näyttää olevan yhä ns. jaloissa.
 
Viimeksi muokattu:

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Minulla ainakin näkyy ja ei pätki ollenkaan. Riippuu paljon proxysta miten hyvin toimii. Kun pistät proxyn, niin riittää että lataat sivun uudelleen. Kannattaa yleensä käyttää 2 eri selainta niin ei tarvi proxyn yli käyttää nettiä muuten.
Ok, kiitos. Mulla ei sivu auennut enää ollenkaan, joten päätin laittaa Saukkoselle sen vitosen ja katsoa maikkarilta...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miksi tuomari vihelsi pelin poikki tuossa Lionsin maalin edustalla sattuneessa hässäkässä?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta Bluesilta vaan vetoja, kyllä Sulolle uppoo tärkeissä peleissä, sehän on nähty ;)
Sulo pitää nollan ja Espoo voittaa. En osaa sanoa miten tuo olisi mahdollista, mutta tarvittaessa tingitään Sulon nollasta ja peukutetaan Bluesia.

Tiedän olevani vainoharhainen eli tämä loppu on väkisinkin OT. Minä en millään saatanan ilveellä voi ymmärtää nykyisen maajoukkuevalmentajamme ajatusmaailmaa. Tuo jääkiekon Einsteinhan ehti maajoukkueen tilaisuudessa lausumaan, että Bluesin ohjelma on valitettavaa suomalaisen kiekkoilun kannalta, eikä palvele maajoukkuetta.

Antaa nyt sitten mennä, kun tälle tielle lähdin. Vetäsepä Jukka alahuuli kallon yli ja nielaise. Suomessa on ammattikiekkoa, maajoukkueen EuroHockey liiga kusee liigaseurojen nilkkaan. Bluesin juuri nyt pelaama Euroliiga on perkeleen paljon isompi juttu, kuin maajoukkue Moskovassa.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Lionsin evakkohalli on mahtava, kaikkineen päätykatsomoineen. Meteli on TV:stä kuunneltuna kertakaikkiaan huikea, juuri sellaista jota täällä ei ole mahdollista saada. Olin katsovinani, että päätykatsomossa oli jopa iäkkäämpiäkin Lions-faneja seisomassa, siinä missä muutkin. Lisäksi hallissa soi sellaista musiikkia joka saa jengin sekaisin.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Sinällään tyytyväinen siitä että peli on vain 1-0, mutta se maali jättää kyllä jotain hampaankoloon. No tästä noustaan, ei siellä mikään ihmemies vastustajan maalilla ole. Joku suomalainen eli pää ei todennäköisesti kestä. Bluesilla kyllä kestää.

Vaikea erä oli, mutta nyt se on takanapäin. Eiköhän tokaan erään saada vähän enemmän painetta sen vanhuksen maalille ja tehdä pari kassia.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinällään tyytyväinen siitä että peli on vain 1-0, mutta se maali jättää kyllä jotain hampaankoloon.

Tais kimmota heittäytyneestä Blues-pelurista sveitsiläiselle ja veto nollakulmasta maalivahdin kautta maaliin. Aika hyvin Zurich heittää kiekkoa maalille ja laukauksia suoraan syötöstä. Molemmilta maalivahdeilta isoja torjuntoja etenkin Brucklerilta.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Tais kimmota heittäytyneestä Blues-pelurista sveitsiläiselle ja nollakulmasta maalivahdin kautta maaliin.

Kyllä se sveitsiläinen sen mun silmään ohjasi Brücksin edestä vai näinkö väärin? Ennen kaikkea häiritsi se tilanne mistä jäähy tuli ja sitten maali yv:llä.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Lionsin evakkohalli on mahtava, kaikkineen päätykatsomoineen. Meteli on TV:stä kuunneltuna kertakaikkiaan huikea, juuri sellaista jota täällä ei ole mahdollista saada. Olin katsovinani, että päätykatsomossa oli jopa iäkkäämpiäkin Lions-faneja seisomassa, siinä missä muutkin. Lisäksi hallissa soi sellaista musiikkia joka saa jengin sekaisin.
Mitä sekaisin musaa siellä muka soitettiin? ei pistänyt korvaan ja Universal Sportsin pohj.amerikkalaiset selostajatkin totesi, että halli kuin halli, niin biisit on samat.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se sveitsiläinen sen mun silmään ohjasi Brücksin edestä vai näinkö väärin? Ennen kaikkea häiritsi se tilanne mistä jäähy tuli ja sitten maali yv:llä.

Minusta myös oli sveitsiläinen joka sen törkkäsi ihmeellisesti Brücksin edestä, taisipa olla vielä sellane hillolätty, joka juuri ja juuri ylitti Brücksin maalitolpalle liukuvan luistimen ja meni lopulta verkon perille.
 

Pub_Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
137.99.11.86:3128 toimii täällä hyvin. Tuo sisään ja tänne , sitten venaat sen mainoksen ja pitäisi toimia.

Mulla ei toimi tolla eikä ekalla sivulla olevalla ohjeellakaan, mainos näkyy kyllä mutta sen jälkeen vilahtaa teksti, että tämä ohjelma ei näy sinun alueellasi? vai enkö vaan osaa?
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Olisin kyllä toivonut Koskista maaliin, niin olisi ollut nuori suomalaisveskari vs kokenut suomalaisveskari.

Mutta Bluesilta vaan vetoja, kyllä Sulolle uppoo tärkeissä peleissä, sehän on nähty ;)

EDIT:Testatkaa toimiiko:
http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.rb2365d665142ced524c70585dd29ecb1fffeee7e.swf?channel=bsod404

Selostus venäjää tai vastaavaa, mutta äänet poissa voi kahtoo vähän heikommalla kuvanlaadulla.

Toimii. Kiitoksia linkistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös