Olen nähnyt sellaisiakin tilanteita, melkein pelissä kuin pelissä. Itse harvemmin (joskus kyllä) valitan tuomareista, kun tiedän, että tilanteet tulee ja menee nopeasti.Tämän kirjoittajan tuomariviestit menee kyllä pitkälle runkosarjaankin. On tosi, että pleijareissa on ollu monessa sarjassa ihan hemmetin kummallisia tuomioita tai viheltämättä jättämäsiä, ei siinä.
Maajoukkue/oman seurajoukkueen sekoitus nyt sinänsä eri asia, kun siinä pääosin on ne omt fanit miellitettävänä.Olen nähnyt sellaisiakin tilanteita, melkein pelissä kuin pelissä. Itse harvemmin (joskus kyllä) valitan tuomareista, kun tiedän, että tilanteet tulee ja menee nopeasti.
Välillä asiantuntijat kansallisissa lähetyksissäkin ovat olleet sitä mieltä, että jotkut vihellykset ovat menneet aivan vihkoon.
Tuo ylivoiman kuvio missä Marner liikkuu kiekon kans maalia kohti ja lopulta antaa kääntösyötön viivaan Riellylle on aivan järjetön. Tuosta ei varmaan kertaakaan oo tullut mitään hyvää, tuossa pitäisi olla rightin pakki jos tuota haluaa tehdä.Eka erä Torontossa takana, ja Tampa johtaa 0-2.
Todennäköistä, että värilasit painaa päässä, mutta jotenkin helposti ja halvalla mielestäni Tampa pääsi kahden maalin johtoon, maalin hinta on Torontoa vastaan todella halpa.
Numerot eivät ehkä kerro koko totuutta ekasta erästä, paitsi että Tampalla on parempi veskari, jota ei edes haasteta tässä ottelussa (sarjassa), vaikea on Vasilevskia ohittaa, jos kukaan ei vedä tai toimita kiekkoa maalille, edes ylivoimalla.
Toronton ylivoiman visio näyttää olevan järjetön sahaaminen ilman laukauksia, varmaan yrittävät saada Vasilevskin sellaiseen poikittaisliikkeeseen että kiekon saa käydä kuljettamassa maaliviivan ylitse.
Vielä ei ole tuohon viimeiseen kohtaan päästy, kun aina kiekko on ryssitty ulos alueelta jotain hienoa ja turhaa syöttöä yrittäessä.
Eka erä Torontossa takana, ja Tampa johtaa 0-2.
Todennäköistä, että värilasit painaa päässä, mutta jotenkin helposti ja halvalla mielestäni Tampa pääsi kahden maalin johtoon, maalin hinta on Torontoa vastaan todella halpa.
Numerot eivät ehkä kerro koko totuutta ekasta erästä, paitsi että Tampalla on parempi veskari, jota ei edes haasteta tässä ottelussa (sarjassa), vaikea on Vasilevskia ohittaa, jos kukaan ei vedä tai toimita kiekkoa maalille, edes ylivoimalla.
Toronton ylivoiman visio näyttää olevan järjetön sahaaminen ilman laukauksia, varmaan yrittävät saada Vasilevskin sellaiseen poikittaisliikkeeseen että kiekon saa käydä kuljettamassa maaliviivan ylitse.
Vielä ei ole tuohon viimeiseen kohtaan päästy, kun aina kiekko on ryssitty ulos alueelta jotain hienoa ja turhaa syöttöä yrittäessä.
Uskomatonta on että tuo oli liigan paras ylivoima ja surkeata se, ettei valmentaja tai pelaajat reagoi. On ihan sallittua pelata muutakin kuvioita kuin tuota, jossa ei saada kuin alibisyöttöjä aikaan.Toronton ylivoiman visio näyttää olevan järjetön sahaaminen ilman laukauksia, varmaan yrittävät saada Vasilevskin sellaiseen poikittaisliikkeeseen että kiekon saa käydä kuljettamassa maaliviivan ylitse.