Sanoisin että suorilla laukauksilla on tänään vaikeaa. Tarvitaan ruskeutta, miehiä maalille ja mv liikkeelle. Pari maalia, hyvä fiilis katoaa kuin tuhka tuuleen ja silloin uppoaa.Kyllä sinne menee kun alkaa rummuttamaan kilven puolelle korvan viereen.
Samaa katsellut. Jäätävä ero yleisessä pelaamisessa ensimmäiseen kauteenPate tekee niska limassa hommia. Hienon näköistä vaikkei pisteitä vielä olekkaan.
Onhan siellä Vegas kutittelemassa.Siis tämä joukkue on lännen toiseksi paras? Predseille tuleekin vielä helpompi reissu finaaliin kuin ajattelin.
Joo ihme hiippari kyllä. Itsekkään pelaajan perikuva. Enemmän Suomi-kiekko kaipaa työmyyriä kuin tuollaisia Patuja!Onko toi Laine aina ollu tollanen narsisti joka vaan yrittää tehä maaleja?
Vaikeaa kun hyökkääjät karkaavat ja kiekollisesti kröhöm..."taidollisesti rajoitetut" pakit saavat liikaa vastuuta kiekolla.Missä koko Jetsin kiekollinen peli on? Laine ja Roslo on mun mielestä ainoat, jotka tuolla saavat edes jotain yrityksen näköistä aikaan.
Ovat olleet 8pv reissussa jo. Kannattaa vähän suhteuttaa.Siis tämä joukkue on lännen toiseksi paras? Predseille tuleekin vielä helpompi reissu finaaliin kuin ajattelin.
Katsookohan Pentti Tohmajärveltä tätä ottelua?Pate ajetaan pystyyn. Mä häpeän!
Missä koko Jetsin kiekollinen peli on? Laine ja Roslo on mun mielestä ainoat, jotka tuolla saavat edes jotain yrityksen näköistä aikaan.
Laine ei ole siis 8pv syönyt mitään.Ovat olleet 8pv reissussa jo. Kannattaa vähän suhteuttaa.
Varmaan hilluu pleikkarilla yömyöhään, ja aamun sarastaessa sitten nukkumaan. Ihmekös tuo sitten että on päiväpeleissä kuin nukkuneen rukous.
Ja Armia varmaan myös, koska ei sekään mitään aikaan saanut.
Ei enää tuon taklauksen jälkeen.Katsookohan Pentti Tohmajärveltä tätä ottelua?
Onneks ei oo niinku Puljujärvi, se vaan ryyppää. Ja syö pitsaa.Joo, veikkaan että tässä nähdään vapaan kasvatuksen tuloksia. Ja varmasti on aamun pikkutunneilla käyny vielä mäkistä hakemassa epäterveellistä ruokaa.
Ei enää tuon taklauksen jälkeen.
Ajettiinko Simo Häyhä pystyyn? No ei todellakaan.