Kesselin äskeiselle suoritukselle pääsi pieni röhönauru.
Pleksi hajosi ja päästään "nauttimaan" katkosta.
Mäkisen Antin mainostama 60 maalia on aika kaukana. Olen katsonut viikon sisällä pari-kolme Pensin peliä ja ei voi kuin päätä pyöritellä. Ei ole sitä vetoa, eikä sitä liikettä mitä ennen näkyi edes väläyksinä. Ei sillä että mua harmittaisi, en tykkää pelaajasta enkä varsinkaan joukkueesta mutta aidosti hämmästelen tuota menoa.Paska pelaaja isolla palkalla, muuta kyseisestä pelaajasta ei tarvitse sanoa.
Kuules Henkka, et ollut linjoilla kun toi Barkov-Abdelkader hässäkkä sattui. Mikä on sun mielipide tapahtuneesta?Quincey rikkoo varmasti eniten pleksejä koko NHL:ssä. Aina täysiä purkulämäreitä niihin jyrkässä kulmassa.
Luulen että alivoimalla paremmat saumat tehdä maali kuin tuolla ylivoimalla.Ja Wingsillä liikaa miehiä jäällä. Ei näin.
Joo varmaan. Ja lisää jäähyjä Quincey boksiin.Luulen että alivoimalla paremmat saumat tehdä maali kuin tuolla ylivoimalla.
Fedorov taitaa olla liian kaukana mutta Zubovista mennee ohi. 900 pistettä muuten vain kahden pisteen päässä. Menisköhän lähiaikoina rikki?Tuon 2-0 maalin syötön myötä Datsyuk (592) nousi venäläisten syöttöpörssissä neljänneksi ohi Goncharin (591). Vielä olisi Kovalev (599), Zubov (619) ja Fedorov (696).