Meillä insinööreillä helppo lautanen. Mitä siinä luki?
Hämmensi kun oli kahta väriä päällekkäin ja jäi epäselväksi, että kuka sen datan oli mallintanut/tulkinnut.
Ihailee Tamia kuten kaikki ranskalaiset.Nyt keksin. Barkov on kuin Zidane.
Hämmensi kun oli kahta väriä päällekkäin ja jäi epäselväksi, että kuka sen datan oli mallintanut/tulkinnut.
Mulle tuli vaa mieleen Näslund, mutta se oli Montrealissa. Swedu sentään oikein :DKent Nilsson teki jotain 130 pistettä Flames-paidassa 80-luvulla. Lienee se haettava vastaus kysymykseen.
Håkan Loob tasan 50 maalia, eikä ne ruotsalaiset ole osanneet sen jälkeen maaleja tehdä.Kent Nilsson teki jotain 130 pistettä Flames-paidassa 80-luvulla. Lienee se haettava vastaus kysymykseen.
Jusa.Kuulenko väärin vai kutsuuko Iiro Harjula Jussi Jokista Juusoksi?
Minulle tulee Näslundista ensiksi mieleen Markus (Canucks), ei Mats. Olen vissiin junnu.Mulle tuli vaa mieleen Näslund, mutta se oli Montrealissa. Swedu sentään oikein :D
1986, 1991, 2003, 2006!! Kertooko nämä numerot sulle mitään?Håkan Loob tasan 50 maalia, eikä ne ruotsalaiset ole osanneet sen jälkeen maaleja tehdä.
40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)Håkan Loob tasan 50 maalia, eikä ne ruotsalaiset ole osanneet sen jälkeen maaleja tehdä.
En näe tätä viestiä, koska olet ignoressa.40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)
Pisteitä toki. Mutta eivät pärjää Selänteelle ja Kurrille niissäkään. Maaleista ei tarvitse edes puhua.Håkan Loob tasan 50 maalia, eikä ne ruotsalaiset ole osanneet sen jälkeen maaleja tehdä.
1986, 1991, 2003, 2006!! Kertooko nämä numerot sulle mitään?
Eikä tarvitse edes arpoa oliko puhdas taklaus.Linjatuomari veti Sillingerin ihan Scott Stevens Top-10 taklauksen malliin.
86 Masken Carlsson, 91 Sundin, 2003 5-1 --> 5-6 ja 06 kaikki tietää!!Oliko 91 Mats Sundin ja viimeinen minuutti, 03 se 5-1 sulaminen ja 06 Sakun maila
Tietokilpailukysymys: Montako maalia Selänne teki pelaamissaan MM-finaalissa, olympiafinaalissa, World Cup -finaalissa ja Stanley Cupin finaaleissa YHTEENSÄ?Pisteitä toki. Mutta eivät pärjää Selänteelle ja Kurrille niissäkään. Maaleista ei tarvitse edes puhua.