Otteluseuranta 10.–11.12.2015

  • 6 196
  • 108

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Iltaa vaan taas pojat. Kohta mennään kantrikaupungissa. Empty netteri tiedossa eräälle pojalle, tavalla tai toisella.

Luulis että toivottaisiib putken jo menevän poikki niin voi Kane palata aiemmallr tasolle ja joukkuekkin keskittyä itse matsiem voittamiseen.. ;)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Luulis että toivottaisiib putken jo menevän poikki niin voi Kane palata aiemmallr tasolle ja joukkuekkin keskittyä itse matsiem voittamiseen.. ;)

Kännissä? Kolme kirjotusvirhettä yhteen virkkeeseen.

Kyllä se putki saa mennä poikki, jos otteet ovat samanlaisia kuin kaksi viimeisintä ottelua.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Johansonilta ujo pikku tuuletus, mutta valitettavasti kiekko osuu Cubanon jalan kautta tolppaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Minuutti ja 40 sekuntia kiekko heti alkuun Blackhawks-päädyssä. Darling hoitaa, vielä. Herätkää nyt.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Vauhdikas ja viihdyttävä avauserä takana Detroitissa, 0-0. Laukaukset 10-7.
 

Doug

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Vaasan Sport, Florida Panthers
Jets 2-0 johtoon kolmeen minuuttiin. Korpisalon debyytti mahdollinen?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Järjetön alku Nashvilleltä, Chicago ollut ihan helisemässä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Preds vaikuttaa kiukkuiselta, eiköhän haukat kuitenkin iske ensin.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Huh huh, Logan Shaw päästetään todella löysästi läpiajoon, mutta tällä kertaa nuorukainen ei onnistu. Panthersin ylivoima tututun paskaa.

Järjetön alku Nashvilleltä, Chicago ollut ihan helisemässä.

Predators on aina hyvä Chicagoa vastaan. Jostain syystä tosin hävisivät viime kaudella ensimmäisellä kierroksella Chicagolle.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
5 ja puoli minuuttia kesti saada hyökkäysalueelle paine. Morjens mikä alku Nashvillelta.
 

Nick Neim

Jäsen
Tää on kyllä ihan eri Predators mitä mä olen tällä kaudella nähnyt. Joskaan en paljoa ole heitä katsellutkaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
The real deal James Neal ja 1 - 0!!!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
BOOM! Ansaittu johto Nasuille. James Neal.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Neal 1-0. Ansaituin johto mitä olen nähnyt hetkeen.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Pirri osuu kyynärpäällä Carlssoniin ja lähtee boxiin. Tilanteesta tekee hassun sen, että ennen tilannetta Brandonin mailaa pidellään.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
:D HAHAA!! I <3 Jokinen -paidat myyntiin. Kunnon tunteella kaverin mailaa pideltiin, Oscarin arvoinen suoritus.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jackman vs. Shaw. Shaw yritti herätellä, saa nähdä toimiko. Jackman ainakin vei matsin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nää pojat on ennenki halunneet tapella ja aiheuttaneet pieniä scrappeja. Toivottavasti joukkue nyt herää.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
VOOOOOOIIIIIIII skeida. Barkov on paskana. Taas. Good bye pleijarit. No ei, mutta nyt harmittaa. Kaksi franchise-sentteriä hajalla :D

E: Sanoi penkillä, että on "good to go", mutta voi persmanni jos se pelaa loukkaantuneena...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös