Otteluseuranta 10.–11.10.2015

  • 35 492
  • 454

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Siinä ja siinä oliko paitsio. Tulkintakysymys, kun Letangin(?) mailasta tuli viimeksi alueelle.

No joo, mutta mun tulkinta on se että kyseinen tilanne oli Letangilta(?) normaali "poke check", ei niinkään ajatus pelata kiekkoa alaspäin, eli ei ollut mitenkään hallittu tilanne. Eli olisin itse ainakin viheltänyt paitsion pois. Eri asia jos olisi ollut selvä syöttöyritys, eikä puolivillainen kiekon tökkäisy..
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Avs ylivoimalle, joku Dallasin pakki pelästyi taklausta ja heitti kiekon katsomoon.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Eri asia jos olisi ollut selvä syöttöyritys, eikä puolivillainen kiekon tökkäisy..
Toki, ja mulle olis käyny hyvin paitsio. Ymmärrän kuitenkin tuomarien näkemyksen, kuitenkin pelasi tarkoituksella kiekkoa. Oma moka, jos ei saa haltuun tai menee väärään paikkaan. Yleisesti ottaen hyökkäjän etu on paikallaan.

Ei toi Pensin peli oikein lähe, puolustuksessa taitovaje. Jaa maalikin tuli? Onneks oon röökillä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Landeskogin power move tuo Coloradolle kuudennen maalin. Kuka syötti? MacK.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Roussel hämmentää ja nyt pistetään pelaajia jäähylle. Comeau löi hanskalla mutta ei ole vielä boxissa. Iginlalle arvottiin jostain, samoin Zadoroville. Dallas YV, luultavimmin Roussel jäähyllä myös.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Toki, ja mulle olis käyny hyvin paitsio. Ymmärrän kuitenkin tuomarien näkemyksen, kuitenkin pelasi tarkoituksella kiekkoa. Oma moka, jos ei saa haltuun tai menee väärään paikkaan. Yleisesti ottaen hyökkäjän etu on paikallaan.

Ei toi Pensin peli oikein lähe, puolustuksessa taitovaje. Jaa maalikin tuli? Onneks oon röökillä.

Itse en taas ymmärrä. Joukkue A hyökkää, joukkueen B puolustaja katkaisee syötön ennen siniviivaa, ja syötönkatkon aikana joukkueen A pelaaja on mennyt paitsioon, mutta koska kiekko menee silti siniviivan yli ja on viimeksi koskenut joukkueen B pelaajaan, ei paitsiota lasketa?

Vähän on tuo pingviinien puolustustouhu pelottavaa..
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
mutta koska kiekko menee silti siniviivan yli ja on viimeksi koskenut joukkueen B pelaajaan, ei paitsiota lasketa?
Tässä tilanteessa käytännössä irtokiekko ja nimenomaan tarkoituksella pelasi, niin ei ihan sama. Mutta eipä sen väliä.

Downie on kyl herttainen vilunki..
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Pensin YV aika huipeeta. Pitäsköhän laittaa munat yhteen koriin? Hienoa, että Malkinin ja jengin parhaan maskipelaajan Hörnqvistin yv-aika parhaimmillaan puolet "kädet jäätyi 2014" Kunitzin ja "märkä ruuti" Perronin vastaavasta.

E: On siellä jo jotain sekoteltu?
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Tässä tilanteessa käytännössä irtokiekko ja nimenomaan tarkoituksella pelasi, niin ei ihan sama. Mutta eipä sen väliä.

Nojoo, aivan samahan tuo on, ei tällä pelillä kuitenkaan pisteitä pitäs ansaita.

Alkaa tuntumaan siltä että on taitovaje myös hyökkäyksessä, ainakin ton ylivoiman perusteella.. hohhoijjaa.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ja vitut, tää lähtee takas nukkumaan. Jos sen viimisen erän jaksais huomenna kattoa, ei toi nyt niin herkulta näytä. Melkein mieluummin valvois vaikka Kalifornian paikallista.
 
Ihan vauhdikasta lätkää tankissa. Ei maaleja toistaiseksi mutta paljon pikkusikaa puolin ja toisin ja agressiivista lätkää.

Donskoi pistää itteeni kyllä likoon. Toivottavasti kroppa kestää tuota.
 
Donskoi pistää itteeni kyllä likoon. Toivottavasti kroppa kestää tuota.

Jotenkin hauskaa, että Jone on tuossa kentässä se maalineduspelaaja. Muuten kyllä jo toinen peli putkeen erittäin kypsännäköistä pelaamista, välillä Pavelski joutui vähän puolustuspäässä osoittamaan paikkaa, mutta ei sen kummempaa.

Harmillisesti Marleau tosiaan pääsi tinttaamaan johtomaalin tyyliin kolmannesta riparista. Ei näin...
 

Pitbat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames
"Hienot" kotitähdet Vancouverissa: Horvat, Hudler ja McCann. Gaudreau pelin parhaana jää ilman.

Edit: Nyt korjattu ja Horvatin tilalle Gaudreau.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Donskoi missasi kyllä mahtavan maalipaikan... Ja Sharksin neloskenttä pyöritti upeasti peliä! Tierney on mahtava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös