Samaa mieltä. Jotenkin laiskaa tekemistä ja kiekot pomppii viivassa.Mä olen ilmeisesti katsonut hieman eri peliä Pirneksen ja Mäkisen kanssa niiltä osin, että Sami Vatanen ei kyllä mielestäni mitenkään erityisen hyvin ole pelannut.
Onneksi Liigasta tutut vankilasäännöt playoffeissa eivät ole rantautuneet vielä NHL:ään.
Tämä on totta. Tai oikeastaan mitä pidemmälle pleijarit etenevät, niin sitä epäselvemmäksi linja muuttuu.Ei vielä. Mutta odotapas finaaleihin, niin pillit pysyvät taskussa ja asenne on "antaa poikien pelata".
Ei vielä. Mutta odotapas finaaleihin, niin pillit pysyvät taskussa ja asenne on "antaa poikien pelata".
Mites tuolla on hattutemput huomioitu? Onko siellä jotkut lippiskanuunat valmiina vai onko palkattu jotain virallisia lakinheittäjiä areenalle siltä varalta, että joku tekee kolme maalia?
Ei vielä. Mutta odotapas finaaleihin, niin pillit pysyvät taskussa ja asenne on "antaa poikien pelata".
Juu, vain 0+1, +2 ja 3 vetoa. Ei se ole erityisen hyvin Vataselle kyllä kahteen erään.Mä olen ilmeisesti katsonut hieman eri peliä Pirneksen ja Mäkisen kanssa niiltä osin, että Sami Vatanen ei kyllä mielestäni mitenkään erityisen hyvin ole pelannut.
Sillä olisi 0+0 ja +0 ilman Ahoa ja Teräväistä :)Juu, vain 0+1, +2 ja 3 vetoa. Ei se ole erityisen hyvin Vataselle kyllä kahteen erään.
Aho vois vaikka pistää vielä pari maalia niin nähtäisiin miten tämä maailmanhistorian tärkein ikinä missään asia on otettu huomioon.Areenan henkilökunta heittää kasvomaskinsa jäälle.
Olkoot tilastot ihan mitä hyvänsä, mutta ei se mitenkään hyvin ole pelannut.Juu, vain 0+1, +2 ja 3 vetoa. Ei se ole erityisen hyvin Vataselle kyllä kahteen erään.