Lätkäturientti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- MacKinnon & Rantanen
Pakko muuten tähän väliin sanoa että Haula on nykyään ihan eri mies. Holden vipuun ja melkein rystyltä häkkiin
Ei mikään ihme Avs:in possession-lukemilla. In Varly we trust!Hyvin ollut Wild kuskin paikalla ensimmäisen takaiskun jälkeen.
Katotko samaa youtube-streamia ku mä, voi että mä toivon et mul ois viaplay vielä..Striimi toimii aika hyvin, äsken taisi olla 10 pixeliä näytössä.
Katotko samaa youtube-streamia ku mä, voi että mä toivon et mul ois viaplay vielä..
NHL:n sivulta tilattu NHL.tv käytössä Kodin kautta. 5000Kbps/60fps eikä sitä minuutin viivettä, kuten Viaplayn ruikulan kautta. Ja halvempikin kuin Viaplay.Katotko samaa youtube-streamia ku mä, voi että mä toivon et mul ois viaplay vielä..
Ite katellu Redditin kautta noista NHL-streameista kun pitänyt säästää jostain. Lähes poikkeuksetta täältäkin HD-tasona löytyy mutta nyt jostain syystä aivan helvetin katkonaista kuvaa. Harmi kun hyvää kiekkoa menossa. Pitää varmaa tutustuu tohon NHL.tvNHL:n sivulta tilattu NHL.tv käytössä Kodin kautta. 5000Kbps/60fps eikä sitä minuutin viivettä, kuten Viaplayn ruikulan kautta. Ja halvempikin kuin Viaplay.