Otteluseuranta 02.02.2009 HIFK-Ässät

• 17 866
  • 59
Suosikkijoukkue
Justin Morrison
Itse asiassa, KIITOS ÄSSÄT.

Silä, jos 1) Lukko alkaa pelaamaan, oli hienoa pitää mahollisuudet HIFKin takana pitämiseen tai 2) Lukko jatkaa lusmuilua, niin saa Ässät mun puolesta mennä Lukon sijasta Playoffeihin.

BigBadReddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulemma aika kyseenalainen maali... Tähtinen koukki ja jäähy olisi kuulopuheiden mukaan ollut osuvampi tilastomerkintä... Noh, odotellaan rauhassa videokoosteita niin uskaltaa sitten enemmän kommentoida...

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Kolme hienoa taklausta.

Oliko Rasmussenin taklaus pitkä kiekko? Ainakin toisella linjurilla oli käsi pystyssä. Jos oli niin se muuttaa tilanteen, mutta tuskin nyt sentään niin. Kiekkoa siinä pelataan kuitenkin.

nähdäkseni pelin annetaan jatkua, eikä tilanteesta pitkää kiekkoa tule.

mutta joo, hyviä niittejä kaikki kolme.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kolme hienoa taklausta.

Oliko Rasmussenin taklaus pitkä kiekko? Ainakin toisella linjurilla oli käsi pystyssä.

Taisi käsi olla paitsion merkiksi pystyssä, siinä oli muutama HIFK:n mies vielä hyökkäysalueella kun kiekko lyötiin pois. Ei kuulunut vihellyksiäkään kun kiekko päätyyn meni. Mutta kolme kovaa niittiä, noita saisi kyllä porukka jaella enemmänkin. Taisi olla ottelun kohokohta tuo hetki pelistä, sen verran tylsältä kuulosti se neppailu.

Hiukan saatiin viivaa kiinni.

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Videotaululta hidastettuna nähneenä olisi mun mielestä voinu antaa Rasmusseenille jäähyn ryntäyksestä siitä hänen taklauksestaan. Selvä hyppy siinä oli!!!

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Videotaululta hidastettuna nähneenä olisi mun mielestä voinu antaa Rasmusseenille jäähyn ryntäyksestä siitä hänen taklauksestaan. Selvä hyppy siinä oli!!!

Nelosen videopätkää tsekkailtuna, entäs tuo sitä ennen tapahtunut ajelu siinä Ässien puolustussinisen päällä? Kädet ylhäällä, ja vähintään yhtä paljon siinä rynnättiin kuin Rassen tilanteessa. Hackerin niitti Uusitaloon oli asiallinen, eikä mielestäni yhdestäkään noista niiteistä jäähyä olisi voinut tuomita. Hyvä dumarit! Näin sitä pitää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy