Se voi hyvin ollakkin, että Huhtala ja Pakarinen on ollut vähän parempia.
Se siitä, voidaan jatkaa tätä keskustelua ihan yv:nä, ärsyttää vaan sun kaltaset värilasiheebot.
Niin, no siinämielessä voit unohtaa ainakin mun kohdalla noi värilasit, että jos olisi saanut valita vain Pakarisen ja Teräväisen välillä, niin olisin 10 kertaa 10:stä valinnut Teräväisen. Sen lisäksi OJ on aina ollut suosikkipelaajani HIFK taustansa vuoksi, mutta ei ole mitään ongelmaa sanoa, että Jokinen on näissä kisoissa ollut suorastaan paska odotusarvoon nähden ja ihan absoluuttisestikin. Tosin viimematsissa varmaankin Haulan tulo edes vähän herätti myös Jokisen.
Sen lisäksi vaikka olen Pakarisen puolesta iloinen, että on kisoissa, niin se vahvempi puoli minusta on HIFK fani ja Pakarinen on tärkeä pala jengiä, eli pahinta olisi jos loukkaantuisi nyt tai KHL/NHL vie pelaajan, koska on nyt näyteikkunassa.
Kyllä, olen todellakin sitämieltä, että Huhtala ja Pakarinen on ollut paljon edellä näissä kisoissa haalarimiehistä verrattuna Sallisiin ja varsinkin Savinaiseen joka on ollut ihan jäätävän huono mielestäni. Sen verran voin myöntää, että ottelun aikana ja heti sen jälkeen saattaa tulla ylikorostumia kirjoituksissa kun on vielä niin ottelun tuoksinnassa, että kyllä tuo valovuosi ajattelu on ylikorostus minulta.
Kun nyt otteluketju on, niin hyvä kuitenkin, että saatiin voitto Sveitsistä vaikkakin vaan 2 pistettä. Hyvää oli myös Haulan peli, Jokinen ja Leksa paransi vähän, tosin taas ykkönen oli vähintäänkin aika huono tässä matsissa ja tämä jengi taidonpuutteen takia joukkue on hyökkäyksen osalta käytännössä Konnan ja Lehterän pelin armoilla sekä tietenkin Rinteen maalivahtipelin. Tämä tosin oli jo aikalailla selvää kaikille joukkueen julkistamisen jälkeen.
Jatkan YV:llä.