Otteluseuranta – 11. kisapäivä 19.5.2014

  • 140 198
  • 724
Tila
Viestiketju on suljettu.

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suomen joukkue on vain valitettavasti näin huono, EHT tasoa. EHT on kyllä kovempi sarja kuin NHL, kyllä ohtamaa ja marttinen menis helposti chicagon ykköskenttään. Miltä kuullostaisi jos tuotaisiin vanha kunnon hentunen-kapanen-pärssinen ketju taas takaisin???

Oma joukkueeni olisi ollut

pärä-kapanen-hentu
donskoi-viitaluoma-vihko
karalahti-haula-MiGRANNY
somervuori-levokari-barkov
13.hyökkääjä päällikkö

numppa-jere
vallin-levo
pentikäinen-timonen
vatman

hovi
RinNE
raanta

Ota yhteyttä Kummolaan. Tällä pääset maajoukkueen GM:ksi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Taivas varjele mitä soi hallissa :D
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Suomen pelistä kuvastuu jonkin sortin yksinyrittäminen
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Olen siinä uskossa, että Suomen Jääkiekkoliitto ei ole näinä viikkoina pelaajien ainoa palkanmaksaja. Ojenna toki minua, jos olen väärässä. Ja mielellään jonkun konkreettisen esimerkin kera, kiitos.

Tarkoitin lähinnä sitä, että noille ns. "huippu-urheilijoille" maksetaan lätkän pelaamisesta ihan käsittämättömiä palkkoja, ja silloin on syytä sietää myös kritiikkiä. Joka tällä hetkellä on vähintäänkin ansaittua.

Mutta ojenna toki minua, jos olen sen ansainnut.

Mitä helvetin merkitystä sillä on mitä näiden pelaajien seurajoukkueet heille maksavat? Jääkiekkoliitto ei maksa senttiäkään palkkaa näille jätkille näistä peleistä (kulut ainoastaan). Suomen kansa ei maksa senttiäkään näille jätkille näistä peleistä. Pelaajat ovat nyt kesälomalla mutta päättivät kuitenkin lähteä pelaamaan Suomen kansalle ja täällä "valveutuneet" jääkiekkotietäjät jaksavat vain vittuilla.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
TOLPPA!!1 ON TÄMÄ VÄÄRYYS KUN AINA SUOMEA ONNETAR SYRJII!! TAAS TOLPPA EIKÄ MISTÄÄN MENE!!! JA KASAKSTAAN TEKEE HARVOISTA PAIKOISTAAN!!1
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyllä on Suomen peli vaikeaa, tuon on oltava pelitavallista häikkää kuin myös keskittyminenkin tähän matsiin on ollut mitä on, niin tulos on tässä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HYVÄ TAMI! :--D
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Karalahti palautti kiekon keskialueelta oman maalin taa kun ei syöttöpaikkaa auennut. Sieltä oikeaoppinen viivelähtö sentteri-laituri ja kauhea mylly vastustajan päähän neloskentällä.

Toivottavasti Erkka oli hereillä ja laittaa Karalahden vilttiin kun ei pelannut pelikirjan mukaan ja luovuttanut kiekkoa vastustajalle sillä ekalla hyökkäyksellä.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Da Costa 4-2. Ranska varmistaa pian paikkansa pudotuspeleihin. Lohkon pelit ovat huomenna merkityksettömiä pudotuspeliapaikkojen suhteen jos Ranska hakee kolmen pisteen voiton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös