Otteluseuranta – 10. kisapäivä 18.5.2014

  • 130 941
  • 688
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ralph

Jäsen
Kaipaan Saukkosta selostamaan. Mertaranta on alkanut ärsyttämään ensimmäistä kertaa.

Eikö Saukkonen selosta ilmaiskanavalla? Vai onko tää niitä pelejä, missä MTV3:llakin Mertaranta äänessä?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö Saukkonen selosta ilmaiskanavalla? Vai onko tää niitä pelejä, missä MTV3:llakin Mertaranta äänessä?

Mertaranta äänessä ilmaiskanavalla.

Suomella mahdollisesti parasta maalivahtipeliä koskaan maajoukkueessa Rinteen toimesta, mutta hyökkäys mahdollisesti paskinta vuosiin.
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Puolet pelistä jäljellä ja täällä kitistään lapaset maassa ja haukutaan kaikki pelaajat vuorotellen. Sitten joku pomppu sisään ja Suomi on taas niin paras.

Tervetuloa Jatkoajan keskustelupalstalle. Mun mielestä Suomi on pelannu tän toisen erän ihan pirteästi. Tosin minä vain kuuntelen Novan selostusta matsista kun ei päässyt ruudun ääreen.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Olipa helppo jäähy kun käsi nousi vasta kun jenkkipelaajalla ei ollut mitään mahdollisuuksia ehtiä kiekkoon.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ensin Jokinen tekee Lehterät ja huitoo kiekosta ohi tyhjän maalin edessä. Sitten Jere nappaa jäähyn kesken hyvän momentumin.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näyttää juuri siltä kuin uumoilinkin. Täysin Suomen peli kunhan nyt vaan toi suomalaisten heikko liike ei koidu kohtaloksi. Noita on Karalahdelta nähty jo monta tässä turnauksessa.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Olenko se vain minä vai onko Laviolette lihonut? :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös