Virran Pekka oli eilen Turussa katselemassa (=vakoilemassa) peliä. Häntä varmaan vähän hymyilytti Ässien lopun romahdus mutta ehkäpä lauantaina se hymy hyytyy... toivotaan, että sieltä tulee takki napaan asti auki ylimielistä porukkaa kentälle
Virran Pekka oli eilen Turussa katselemassa (=vakoilemassa) peliä. Häntä varmaan vähän hymyilytti Ässien lopun romahdus mutta ehkäpä lauantaina se hymy hyytyy... toivotaan, että sieltä tulee takki napaan asti auki ylimielistä porukkaa kentälle
Niin, sä voit katsella ihan rauhassa. En viitsi tällä hetkellä maksaa tuosta kun lähes joka peli sössitään ihan itse, vitutuskäyrä vaan nousee. Tottunut tähän koomailuun juu kun tätä joukkuetta kannattaa mutta ei jaksa nyt katsella. Ehkäpä pieni tauko tekee siis ihan hyvää.Kaikki kunnia omille päätöksillinne mutta en voi käsittää tällaista toimintaa. Toki on mennyt nyt päin vittua ja olen itse ns vanhan ajan hc fani ja katson joka pelin Patasydän sykkien enkä hylkää joukkuetta vaikka miten menisi.
Raumalla on nyt kiekkobuumi, mestaruussauna tulessa.Lukko fanit sikailee katsomossa ja jää täynnä roskaa. Hienosti Boja.
EIpä tuolle nyt juuri mitään voinut.Niin luotin et tänää oltais sisuunuttu
No joo, mutta kun tietää meidän maalinteon niin...EIpä tuolle nyt juuri mitään voinut.