Otteluseuranta (Ässät)

  • 474 894
  • 7 184
Tila
Viestiketju on suljettu.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tehtiin mitä piti.

Saadaan mitä ansaitaan.

Ässät pelaa heikkoa kiekkoa tällä hetkellä. Se ruma vierasvoitto oli sillä tuloillaan, mutta tarpeeks kauan kun kiekotellaan sattuman varassa, ilman selkeetä toisteisuutta/ryhtiä, annetaan peli kohtalon käsiin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tuli lyötyä tuoliin niin lujaa että ihme jos ei käsi hajonnut. On tämä uskomatonta tuubaa, miksi edes menee tunteisiin aina vaan. Nyt vituttaa niin paljon että sanat loppuu.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Voihan kurjuus. Mulle olisi kyllä riittänyt realiteetit huomioiden tältä kaudelta tiukka taistelu kymppipaikasta ja hyvä peli-ilme illasta toiseen. Taitaa valitettavasti karata tuo kymppipaikka jo ennen tammikuuta ja mikä ikävintä, niin veikkaan että se montaakaan tuon joukkueen pelaajaa edes harmita. Onhan tuo kokoelma varsin heikolla voittamisen tahdolla varustettuja pelaajia.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Stenqvist oli todella heikko viimeisessä erässä. Ei yhtään onnistunutta suoritusta tai oikeaa ratkaisua. Näytti, että kaverilta loppui taas kunto kesken.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
En tiedä...
Päivällä oli sellainen fiilis, että ei kiinnosta kattoa edes peliä, toi nippu on jotenkin nykyotteilla niin hajuton ja mauton.
Pelin aikana tuli hiukan positiivisempi fiilis, mutta kyllä se siinä karisi...joukkueessa ei ole henkeä ei yhtään. edit. PL Spink joka sähisee, yrittää ja tekee pisteitäkin.

Kyllä tuota taaperrusta on masentavaa katsoa, pitäs varmaan tehä jottain...

edit 2. Kyllä oikeasti toivon, että kenellekkään kenen sopimus päättyy ei tarjota jatkoja...pl Spinkit, jotka ovat niin Ässien näköisiä pelaajia kuin olla ja voi, tulee jopa sellaisia Japa maisia piirteitä mieleen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
3-2 maalissa hienoa puolustusintoa omalla alueella Hedbergiltä. Mies seisoi paikallaan kuin patsas
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Onko täällä muka joku, joka ei TPS:n toisen maalin jälkeen tiennyt Ässien häviävän?
Mikään tuon paskasakin toilailu ei pitäisi enää yllättää.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Loukkaantuiko se Niemeläinenkin? Todella iso menetys pakistolle jos tippui pois
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Huumoriporukka. Ei voi muuta sanoa.

Kyllähän tuosta osaa menee valmennuksen piikkiin ei joukkue voi olla oikeasti noin jäässä. Tiivolan kenttä viime kevät kaudella kaiken sekoilun jälkeen teki mukavasti pisteitä, nyt ei pääse edes hyökkäysalueella kuin dumppaamalla päätyyn.

Missä on Ässien taistelu ilme, periksiantamattomuus ja se mitä Niemeläinen ennen kauden alkua sanoi, että Ässät tulee olemaan hankala joukkue viedä pisteitä. Odotin jotain muuta....jotenkin nyt alkaa kärsivällisempääkin jo ottamaan päähän.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Se meni taas oikeen hienosti. Johdetaan kahdella, mutta päästetään päätöserässä viis... ja ketä vastaan... voi taivas ja tuisku. Fiilis ehti jo nousta odottavaksi ynnä pirteäksi, mutta Ässät veti kaiken vessanpöntöstä alas. Joukkueen henkinen kantti on valitettavasti vissiinkin luokkaa 'aloittelija'. Uskomaton sössiminen pelissä, joka piti hoidella ja joka oli vielä ihan jees kantimilla.

En tiiä. Naurattaa enemmän kuin itkettää. Haistakaa paska. Mutta tulen kyllä hallille ens torstaina, kun Jukurit saapuu kylään.

Joulukuussa kuusi kotiottelua. On kyllä odotukset katossa. Ei hitto!
Hyvä pointti, Patarouva, hyvä pointti... tästä tulee vielä jotain synkkää, jos tilanne ei muutu. Kotona kun saadaan tarpeeksi monta kertaa köniin, hallilta poistuvat satunnaiskatsojat, jäljelle jääden pelkästään pari tuhatta tosifania. Ei hitto.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: oki1

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Mikä helvetti siinä on et se voitto pitää aina lahjottaa pois. 5-4 aivan älytön Lähteenmäen jäähy ja homma kääntyi aivan täysin. 5 maalia omiin vikassa erässä on kyllä täysvitsi.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alkukauden tiivis peli on muisto vain. Puolustusalueella vielä jotenkin, mutta hyökkäykset aivan hukassa. Ketjumuutoksia ja sassiin, vaadin ma. Asenne puuttuu nyt vähän joka ukolta, paitsi Spinkiltä. Hän vois vetää jotkut mentaalitreenit. Vielä ehtisi mukaan pudotuspeleihin, mutta niitä voittoja sitten. Ja johtoasemassa, varsinkaan kahden maalin, ei ruveta peruuttelemaan. Tänään sai vastustaja kaiken tilan ja ajan kentällä johdon jälkeen. Sen tietää kyllä sitten. Ei oo herne nenässä, vielä.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Lehdistötilaisuus varmaan Atulta melkoista tuskaa kun savu nousee korvista.
Ei tää nyt hyvältä näytä. Pata on kaivanut itselleen niin syvän kuopan, että alkaa olla paha päästä ylös.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tilaus päätetty. Vitun hampaattomat paskat

Mä ajattelin rääkätä itseäni vielä joulukuun ajan tämän laatuviihteen parissa, vaikka en tiedä onko siinä järkeä. Jos ero vielä sinä aikana kasvaa kymppisijaan, niin sitten saa tämän kauden osalta olla.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kaikki kunnia omille päätöksillinne mutta en voi käsittää tällaista toimintaa. Toki on mennyt nyt päin vittua ja olen itse ns vanhan ajan hc fani ja katson joka pelin Patasydän sykkien enkä hylkää joukkuetta vaikka miten menisi.
Vau, sama täällä! Olen kaukana vanhan ajan HC-hemmosta, sen sijaan uuden kannattajasukupolven edustaja, mutta olen päättänyt ottaa kaiken paskan vastaan, vaikka häviäminen vituttaakin. Muistin sen tänään kesken tappiosta johtuneen vitutuksen. Minä oon liittynyt Ässien leiriin enkä poistu missään olosuhteissa. Puren vaikka pari hammasta palasiksi tai sormen poikki, jos tiukat ajat uhkaavat liu'uttaa minua erilleen leiristä.

After all, rinnassa on edelleen sydän, joka sykkii Padan muotoisena. Sen ei saa antaa hiipua pois. En ole minkäänlaista velkaa Ässille tai millekään Ässiin liittyvälle, mutta koen toimivani oikein ollessani juuri tämän jengin intohimoinen fani.

Kylläpä meikäläiseen tuli taas taistelutahtoa. Ilmoittauduin tänään myös kuukauden kuluttua pidettävälle Vaasan reissulle. Ai jumpe, haluan päästä matkaan pitämään hauskaa, heiluttamaan lippua, huutamaan ja hytkymään. Ässien vuoksi.

TAISTELKAA!! Summeri ei soinut vielä.
 

Marlboro

Jäsen
Kyllä täytyy kompata ylläolevia. Illan tappio vitutti enemmän kuin aikoihin, mutta - tai juuri siksi - Ude Uusitalon vuoden 2013 sanoin:

"Nyt loppuu tää pelleily, turha selittää enää yhtään. Mä en jaksa kuunnella enää pätkääkään, ruvetaan pelaan."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös