Juurikin noin.Eipä se niin kaunista ollut mutta erittäin tärkeät pisteet onneksi tästä matsista.
Eikö Aittokallionkaan peli näyttänyt hyvältä? Minusta näytti.Eipä siellä ketään oikein erikoisen hyvää peliä pelannut. Spinkeiltä hieno maali ja Salmiolle tärkeä maali.
Eipä siellä ketään oikein erikoisen hyvää peliä pelannut. Spinkeiltä hieno maali ja Salmiolle tärkeä maali.
Ei mitenkään erityisen hyvältä...hyvältä joo, mutta ei Sport mitään suurta mylläkkää saanut aikaiseksi, jotta olisi Aittokallio täytynyt nostaa jalustalle.Eikö Aittokallionkaan peli näyttänyt hyvältä? Minusta näytti.
Kyllä mä Niemeläisen nostan onnistujaksi. Jakeli tukun kovia pommeja ja nosti muutaman kerran jalallekin kiekkoa ylös mallikkaasti
Se mikä huolettaa, niin edelleen mun mielestä Ässien liike on tahmaista. Jos tänään ollaan jaloissa Jukureita vastaan, joka myös on matkustanut kotipeliin, niin herää kyllä hieman kysymyksiä joukkuueen fysiikkapuolesta. Tai sitten Ässät on ottanut käyttöön vanhan Tapparan metodin, jolloin syyskaudella on vähän "reenijumia"... ja kevväällä kukaan ei pysy Ässien kyydissä.
Juu,harjoitellaan tulevaisuutta varten, eikä siihen pelien tulokset vaikuta.Mutta Jukurit voidaan voittaa vain hyvällä liikkeellä ja kamppailupelillä ja tietysti rennolla tehokkuudella maalipaikoissa.Olipahan karsean jännittävä peli. Kyllä kynnet sormista lyheni varmaan puolisenttiä viimeisen 3 min aikana (: Ensimmäinen erä oli vielä suht ok. Toisen vei Sport jossa järjestivät yhden todella hienon maalipaikankin. Kolmannessa Ässät oli niin peloissaan kuin vaan voi olla. Eipä Sporttikaan silti mitään ihmeellistä esittänyt. Kuvastaa kyllä hyvin Sportin tilannetta, kunnei pystynyt ratkomaan peliä. Mutta hyvä näin, että ensimmäisen kerran tällä kaudella pomppu oli Ässien puolella.
Se mikä huolettaa, niin edelleen mun mielestä Ässien liike on tahmaista. Jos tänään ollaan jaloissa Jukureita vastaan, joka myös on matkustanut kotipeliin, niin herää kyllä hieman kysymyksiä joukkuueen fysiikkapuolesta. Tai sitten Ässät on ottanut käyttöön vanhan Tapparan metodin, jolloin syyskaudella on vähän "reenijumia"... ja kevväällä kukaan ei pysy Ässien kyydissä.
On kyllä kiva kun tällä kaudella meillä on maalivahti, joka antaa mahdollisuuden voittaa!Ekan erän perusteella, tänään ei taaskaan tehdä yhtään maalia. Paikkoja on, mutta tuhnuja taas tulee.