Turha näitä on enää tällä kaudella katsoa, aivan järkyttävää peliä jälleen, varsinkin omassa päässä.Thank god pikkujoulukausi. Missaan pelin, ei satu sieluun samalla tavalla.
Sama juttu, no voi olla hyväkin jäi Kärppien 2 ekaa näkemättä ja pitää harkita meneekö jatkamaan hommia ja unohtaa koko pelin...Mulla ei edes toimi Teliatv (yllätys)..ei puhelimen eikä pöytäkoneen kautta, pätkii vaan peli ja nyt pukkaa virhekoodia
Mulla ei edes toimi Teliatv (yllätys)..ei puhelimen eikä pöytäkoneen kautta, pätkii vaan peli ja nyt pukkaa virhekoodia
Liityn seuraanSama täällä! Nousee jo sauhu korvista saatana
Sama täällä, ei voi kuin ihmetellä Telian toimintaa/toimimattomuutta.Sama täällä! Nousee jo sauhu korvista saatana
6min 30sek ja peli on ohi. Ei tuollaista paskaa vain voi esittää kotona.Tästä pelistä ei kenenkään kannata hermostua. Kärpät on tällä kaudella Liigassa aivan omaa luokkaansa. Ainoastaan Tappara pystyy heidät varauksin haastamaan. Tuolla nipulla voisi pelata KHL:ää.
Kuten sanoin, näiden joukkueiden ei kuuluisi pelata edes samassa sarjassa. Liikaa joukkueita Liigassa.6min 30sek ja peli on ohi. Ei tuollaista paskaa vain voi esittää kotona.
Mulla hyppi se vähä mitä toimi ihan hämärästi kohdasta toiseen.. mielestäni Jukurit-Lukko mitä testasin teki vähän samaaTaas toimii striimi...ei sitten kuitenkaan 5sek pidempään
Kyllä himassa pitää haastaa joukkue kuin joukkue. Tasoero ei ole niin suuri, etteikö voisi pysyä pelissä mukana edes kahta erää.Kuten sanoin, näiden joukkueiden ei kuuluisi pelata edes samassa sarjassa. Liikaa joukkueita Liigassa.
Kyllä himassa pitää haastaa joukkue kuin joukkue. Tasoero ei ole niin suuri, etteikö voisi pysyä pelissä mukana edes kahta erää.
Totta. Korjataan, ei pitäisi olla. Ässät on sarjan paskimpia joukkueita tällä hetkellä.Kyllä se on. Kun ei riitä niin ei riitä, sitä ei yksi sarjajumboa vastaan kairattu jatkoaikavoitto muuta.