Kyllä. Samaa kaavaa menee tämäkin peli.Voi ei.. joko haiskahtaa uudelta TPS-ottelulta, Ässät on ihan naurettavan ylivoimainen, mutta ei..
Kyllä. Samaa kaavaa menee tämäkin peli.Voi ei.. joko haiskahtaa uudelta TPS-ottelulta, Ässät on ihan naurettavan ylivoimainen, mutta ei..
Omaan silmään pistää kanssa, että vedetään paljon mutta vaarattomasti. Kivenmäki pysäyttää pelin, leipoo, ei liikettä, ei maskia.
Saavat pyörityksen käyntiin, tehottomasti. Kiekko pyörii laitojen vierellä, liian harvoin pyritään kohti maalia.
Niin menee,ja nollapelejä alkaa kertymään,ja niillä ei saa pinnan pinnaa!Kyllä. Samaa kaavaa menee tämäkin peli.
Pyöritys (tehotonkin) hyökkäyspäässäkin on parempi kuin puolustustaistelu omassa päädyssä
Tulos on sama.
Ihan sama jossei ainuttakaan maalia itse kyetä tekemään!Pyöritys (tehotonkin) hyökkäyspäässäkin on parempi kuin puolustustaistelu omassa päädyssä
Ihan sama jossei ainuttakaan maalia itse kyetä tekemään!
Eli mielestäsi pitkässäkään juoksussa jatkuva hyökkäyspään pyöritys ei tuo maaleja/maalipaikkoja?
Ja Eero on hyvä.
Ei,eikä tyhjällä pörräämisellä toisessakaan päädyssä.Ei niitä ainakaan omasta päädystä tehdä jossei saada kiekkoa sieltä vietyä mihinkään
Ei,eikä tyhjällä pörräämisellä toisessakaan päädyssä.
Ei,eikä tyhjällä pörräämisellä toisessakaan päädyssä.
Yksi ainoa maali muuttais pelin ihan toiseksi,yksi ainoa!Siis Kilpeläiselle,ei omiin!Eerolle menee tänään vielä yksi, joten parempi on ettei Tarasoville mene toista
Onhan se tietysti noikin,toki!Katsellaan sitä taas kolmaskin erä ja nautitaan!Huoh, itse ainakin mieluummin katson pyöritystä hyökkäyspäässä kuin puolustustaistelua omassa päädyssä. Mutta jokaisella on toki omanlaisensa maku, yhdet tykkää tyttärestä, toiset äidistä ja kolmannet sedästä...