Olin ihan sata että tämä tulee ja olit ihan sata että minä vastaan. :DKivi ulos!
Olin ihan sata että tämä tulee ja olit ihan sata että minä vastaan. :DKivi ulos!
Telian yhdellä kameralla kuvatu pelin perusteella en ymmärtänyt tuota Hedbergin hylättyä maalia? Eikä selostajakaan avannut sitä mitenkään? Maalivahdin häirintä, häh?
Kiitos, tätä en huomannut. Mutta miten se hyppäsi pois? Salmela törmäsi? Veskari siirsi? Kuusela sai jäähyn mutta poikkarista eli ei maalin siirtämisestä. Olisiko veskarille kuulunut myös kakkonen?Maali hyppäsi pois paikaltaan ennenkuin kiekko oli maalissa. Silloin ei maalia voida hyväksyä
Kiitos, tätä en huomannut. Mutta miten se hyppäsi pois? Salmela törmäsi? Veskari siirsi? Kuusela sai jäähyn mutta poikkarista eli ei maalin siirtämisestä. Olisiko veskarille kuulunut myös kakkonen?
Kiitos, tätä en huomannut. Mutta miten se hyppäsi pois? Salmela törmäsi? Veskari siirsi?
Sääntöjä kun jatkuvasti viilataan, niin tässä kohdin pitäisi ehdottomasti mennä siihen, että aina maali jos puolustava joukkue on maalin siirtymisen aiheuttanut. En tiedä onko jotain lapsuuden unta vai mitä, mutta väittäisin että änärissä oli ammoisina aikoina homma juuri näin. Ei voi olla niin, että tuollaisella "koiruudella" saa niin hillittömän suuren edun.Maali hyppäsi pois paikaltaan ennenkuin kiekko oli maalissa. Silloin ei maalia voida hyväksyä
Hyvältä näyttää paidat paikan päällä.Noni , Hirvonen tekee!
Miltä nuo erikoispaidat näyttää kentällä?
Siinä oli Niemeläisellä tyhjää maalia Tysonin syötöstä...Spikit luo paikkoja ja tekee edelleen töitä koko ajan, joten on se nyt prkl jos eivät kohta osu, tai joku ala osumaan heidän tarjoilustaan!
Spinkit pyöritti taas aika näyttävästi ja oliko Niemeläinen jolle pelattiin tuhannen taalan paikka mutta suti ohitse? Eli ei ne Spinkien 0+0 ihan omissa teoista johdu kun toiset eivät saa laitettua puolityhjään maaliinkaan