Kaiva itse, jos osaat.Varmaan pystyt jostain kaivamaan tämän klipin esiin?
Kaiva itse, jos osaat.Varmaan pystyt jostain kaivamaan tämän klipin esiin?
Varmaan pystyt jostain kaivamaan tämän klipin esiin?
Mä pyysin ensin, joten kaiva sinä jos osaat/löydätKaiva itse, jos osaat.
Kai se vajaa älynen sen verran ymmärsi ettei äänen voi nauraa tapahtuneelle. Ylimielinen hymyily tapahtuneelle kertoo äijän vajaamielisyydestä kaiken.Missä naureskeli? Klippi niin uskon ja ole samaa mieltä.
Kaikki keskittyvät Virtaan vaikka kapteeni Heikkinen ei näyttänyt olevan kovin vakavissaan kun mediakuutiolla kelattiin kohutaklausta.
Säälittävät raumalaiset ei pääse edes kirjoihin, saatika muualle. Seuraavat omia menestyneitä bändejä...Mikä vittu noita porilaisia vaivaa.. (Reijo Mäki: Vares)
Ei ole, mutta joka katkolla tulee Virran pelin johtamista.Telialla ei toistaiseksi ole vielä PutteCamia kuvaamassa Lugun valmentajaa
Ei ole, mutta joka katkolla tulee Virran pelin johtamista.
Nyt loppuu se nöyristely ja herätään sorron yöstä. Annetaan toipilasten toipua. Pelataan niillä kenelle kivusta ja turvotuksesta huolimatta varusteet päälle passaa. Tapparan nimimiehethän ovat periaatteessa kaikki Ässäkasvatteja, joten heidän metkunsa ovat kirkkaana fläppitaulun syvissä tussinuurteissa. Joko se kiekko putoaa?
Lets rock! Lets fak!
Kuulemma vielä varsinainen aloitusspesialisti, Mr. Beginning. Vielä kun saataisiin loppukaudeksi Johanna Raunio iskemään katsomosta silmää, niin nimet Kerttulan papereissa olisi selviö.Hei, saatiin vielä Alaskan poikakin kokoonpanoon!