Ottelunseurantaketju MM-95 Finaali: Ruotsi - Suomi

  • 192 823
  • 983
Tila
Viestiketju on suljettu.

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Summaselle ei pitäis tarjoilla enää :D

Eikä Virralle, saati Tammelle.. Noh, kaikille maistuu.. Mun varmaan pitäs jättää kans väliin.. Mut kattokaa, yli 30 (kohta 40) sivuu yli 14 vuotta vanhalle tapahtumalle! On tässä jotain merkittävää..? Onko?!
 

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Olin ihan varma että Summanen ja Hantta Virta muiskauttavat halin päälle vielä kunnon kielarit.

Nyt soi jo gliderinnitkin!!!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eikä Virralle, saati Tammelle.. Noh, kaikille maistuu.. Mun varmaan pitäs jättää kans väliin.. Mut kattokaa, yli 30 sivuu yli 14 vuotta vanhalle tapahtumalle! On tässä jotain merkittävää..? Onko?!
Juu mä oon säälittävä ja myönnän sen.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Mitäs helkkaria? Juuri tulin kyliltä kotiin ja mitä? Suomi on voittanu maailmanmestaruuden!? Voiko tämä olla totta. Huh huh. Ja sitte näillä pyörii vaan avaraluonto:hylkeet telkkarissa.
 

krippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ehdottomasti ja Et-Po 72 ifk5.kenttä vm05-06
Mut kattokaa, yli 30 (kohta 40) sivuu yli 14 vuotta vanhalle tapahtumalle! On tässä jotain merkittävää..? Onko?!

oma elämä vailla merkitystä nykyään...ainakin täällä ;D
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Sakke oranssitakissa!!!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Karpaasi nähty kopissa? Tiukka meno oli kopissakin...kaunista suorastaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vihdoin tulee biisii!!!
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Miten noi saa tehtyä tollasia koosteita VHS videoilla? Mä en ainakaan osaa tommosia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
sitä vois muuten joku ihmetellä, et kun "me" voitetaa niin ainoo mitä meillä on soittaa on kaikkien naapureitten biisit.

heh.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ihan selvä estäminen muuten jäi viheltämättä ton Jutilan maalin jälkeen. Niinimaahan repi Jutin takaapäin ihan selvästi jään pintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös