Ottelunseurantaketju MM-95 Finaali: Ruotsi - Suomi

• 194 173
  • 983
Tila
Viestiketju on suljettu.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Nyt seisomaan!

P.S. Olipa torso..

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kiitos ennen kaikkea SUOMELLE! kuka olisi uskonut vielä klo. 22:00?? En mä ainakaan. Kutsu kultajuhliin kuulutettu!

Mutta Lets be Reality, kylla naita juhlia on tulossa useampiakin, tietysti eka on aina eka.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mitä vittua? Ollaanko me virolaisia?

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Nythän pitäisi oikeasti hävetä, mitä olemme saavuttaneet. Mitäköhän ne muut meistä nyt ajattelevatkaan...

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Hieno ilta tuli tästä ja kuten Streiderkin jo mainitsi niin lähinnä penalteja minäkin tästä luulin tulevan mutta paskat, en ole koskaan nauranut näin paljon Jatkoaikaa lukiessa. Kiitokset kanssakirjoittajille.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vitun hurrit perkele, soittivat Viron kansallislaulun...

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Hyvät Jatkoajan kommentaattorit

Kiitokset tästä virtuaalikommentoinnista. Leijonat 1995 ovat sen ansainneet.

Itse olin johtavalla paikalla talouselämässä tuonakin vuotena. Lama oli pahimmillaan ja työttömyysaste 16 %. Valtiontalous oli katastrofaalisessa tilassa.

Voitto Ruotsista finaalissa antoi uskoa tulevaisuuteen. Se oli aivan uskomaton saavutus ja antoi uskoa siihen, että kyllä selvitään.

Ei mikään muu "voitto", ei World Cupin kakkossija tai mikään muukaan kakkossija saanut aikaan samaa vaikutusta.

"Tämä luoti osui paikkaansa". Vieläkin tulee vesi silmään, kun katsoo tämän finaalin.

Kuusumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelitilanteesta johtuvat käden kohotukset
Joko Mika Niemisen kulli vilahti?

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toi Fasel vaikuttaa vähän kierolta kaverilta, mahtaako olla ihan puhtaat jauhot pussissa?

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Näitä keskisen studioita löytyy youtubesta lisääkin. mm Seppo Rädylle lahjoitetaan jättimäinen pehmonalle. Loistavaa.
Siis ihan rehellisesti, tää oli aikas palautus maanpinnalle, siitä mitä se voi olla se homman teko. Myönnetään, että jutut on nykyään sulavampia yms. mutta tossa oli just sitä sellasta, mitä minä haluaisin studiolta.

Se ei tuntunut tekemältä tehdyltä, vaan juurikin sellaiselta intensiiviseltä ja tunteella rakennetulta. Ehkä kaikki ei tykkää, mutta mä oikeesti diggasin.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
UUTISET!!!

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
"Olen saanut kunnian lukea telefaksin. Se on Lontoosta."

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Keskinen taisi laueta juuri. Se sai myös telefaksin. Ihan lontoosta tai jostain.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.