Omia mietteitä:
Olen joskus miettinyt, että jos mulla ois oma lätkäjoukkue, niin intro-biisinä toimisi ehdottomasti Northerin
The Hate I Bear (linkki YouTubeen). Voi mennä tosin aavistuksen liian hardcoreksi useampien makuun, varsinkin kun vokalssit alkavat. Toinen kova sana olisi
Slipknotin People = Shit (taas YouTubeen), siinä tosin heti kärjessä menee kielenkäyttö sellaiseksi, että sanomista tullee aivan varmasti. Vierasjoukkueen alkaessa valua jäälle, voisi soida Routasydämmen intron rummut jollain loopilla, kuten ainakin viime kaudella rankkareilla ennen Kärppien ampujaa. Loput vierasjoukkueen pelaajista tulee jäälle tuon alkurämistelyn aikana, ja Kärpät saapuu jäälle kun ensimmäinen riffi alkaa, sanojen "here we go again, motherf*cker" saattelemana.
Maalilauluksi sitten itse Routasydän, mielellään samalla pahaenteisellä torvella mitä on aikanaan ollut.
Muulla ei sitten itselle niin väliä olekkaan, enemmän toivoisin hevi- ja rokkimusaa halliin, jos se nyt jollekkin vielä tämän jälkeen yllätyksenä tuli. Hävettää ihan melkein täällä käydä HIFK:n peleissä ja aidosti melkein viihtyä siellä, ihan jo pelkästään musiikin takia.