aurinkolahna kirjoitti:
Kuka ne on kumonnut ja valheeksi todennut? Sinäkö? Ja millä v*tun auktoriteetilla?
Myöhässä oleva taklaus.
Ja en keksi tähän hätään mitään säälittävämpää kuin tamperelainen, joka liputtaa nimimerkissään turkulaisen suuruuden puolesta.
Ihan kaikki joilla on silmät päässään, ja niitä viitsii objektiivisesti käyttää. Joten juu, myös minä.
Ei ole myöhässä oleva taklaus.
Minä keksin helpostikin, esimerkiksi oululaisen, jonka elämäntehtävä on olla valtavirtaa vastaan jotakuinkin kaikessa, ja joka kärsii oudosta alemmuuskompleksista NHL:ää kohtaan.
- - - - - - - - - - - - -
Tshekki - USA -pelistä ei oikein kunnollista kuvaa saanut, kun oli noin repaleinen kooste, mutta olen edelleen aika vakuuttunut Jenkkien pelistä, vaikka nyt tappio tulikin. Nopeaa ja mielikuvituksellista, vaikuttavat myös erittäin motivoituneilta. Tällä hetkellä puolivälierävastustajatoiveissa nostaisin Slovakian ykköseksi. USA sitten toisena, Kanadalle ehdoton ei, ja myös Tshekiltä tulisi varmaan pataan. Jos ei muuten, niin ihan vaan siksi, että se on Tshekki. Eivät näet kovin paljon tiukkoja otteluita häviä.