Otteluissa käyminen ensi kaudella

  • 4 107
  • 18

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerrottakoon, että meikäläisellä oli viimeksi kausikortti ensimmäisellä Areenakaudella. Sen jälkeen olen käynyt katsomassa viitisen ottelua/kausi ja nekin lähinnä ilmais/tarjouslipuilla. Nyt voisi sanoa, että olen pitkästä aikaa helvetin innostunut Jokereista, ja hankkisinkin kausikortin, jos vain koko kauden pystyisi käymään matseissa. Seuraan nimittäin Tommyn jalanjälkiä tykkimiehenä Hyrylässä. Joka tapauksessa irtolippuja tulee varmasti osteltua ahkerasti.

Mitkä ovat muiden kausikorttisuunnitelmat? Meinaatko jatkaa jokavuotista kausariostoa vai aiotko nyt uuden jokeriuden innoittamana hankkia kausarin pitkästä aikaa? Kenties meinaat ostaa irtoflaboja normaalia enemmän?

Innostusta näyttäisi olevan ainakin kannatusyhdistyksen osalta. Uusia jäseniä on kuulemma liittynyt paljon (?), ja ainakin fanikatsomon tunnelman luulisi paranevan. Vaikka fanikatsomon henkilöiden määrä pysyisi samana, uskon tunnelman parantuvan entisestään todennäköisen iloisemman pelityylin ansiosta.

Joka tapauksessa fanikatsomossa on tapahtunut helvetinmoista parannusta näiden Areenakausien aikana. Muistan kun kaudella 97-98 fanikatsomossa päivysti rumpalipoika Nylund sekä muutama hassu taputtelija. Kauden aikanahan rumpalikin sai porttikiellon Areenalle. Rummut eivät olleet syynä, vaikka olisi ehkä voinut toivoa. Toivottavasti niitä ei enää katsomossa näy. Itse en ole oikein fanityyppiä, pikemminkin kannattaja, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Aiotko itse tunkea faniryhmään vai taputella ja syödä popcornia yläkatsomossa tai muuten vaan toisaalla?
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Kausarit uusitaan

Nyt näyttää joukkue todella hyvältä ja varmasti uusin kausarini ensi kaudeksi. Jossain vaiheessa olin erittäin epäilevällä mielellä ja harkitsin vakavasti siirtymistä irtolippuihin. Mutta tulette edelleenkin näkemään omalla paikallani katsomossa 315 poikani tai jonkun kaverin kanssa. Pitkästä aikaa olen erittäin innostunut joukkueesta. Vihdoinkin luotetaan omiin junnuihin ja rakennetaan jengiä. Areenan aikoina on luotettu liikaa ostojätkien voimaan. Luotan ja toivon, että Hjallis ja Virmanen ovat ymmärtäneet miten joukkuetta pitää rakentaa. Olis jo syyskuu.


-Papa-

ps. Pitkällisen vinkumisen ja urputtamisen jälkeen annoin tyttärelleni periksi ja ostin hänelle fanikausarin. Teinhän oikean ratkaisun? Hän on vasta 13 ;)
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Sinne halajan minäkin...

Nimittäin kausarin omistajaksi.

En ole omistanut kausikorttia sitten kauden -97, mutta ensi kauden joukkue näyttää niin omalta, että ostanen kausarin.

Voitot tulevat, jos ovat tullakseen. Tärkeintä on, että muukalais-legioona ei enää KURVAILE omassa hallissa.

Toivottavasti Hjalliksen pokka pitää kauden loppuun asti.
...tällä kertaa.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kausari oli viimeksi toisella Areenan surffaus kaudella ja ei en aio ostaa tulevallekaan.

Et tutut saa taas kysellä vittuuks säkin täällä taas teet :)

Harkkamatseissa lienen paikalla melkein jokaisessa ja runkosarjan katselu lisääntynee vähintään 100% , jos peli (ja pelaajat) ovat sitä mitä haluan katsoa.

Eli Bergenheim ja Laine ykkösessä ...;)
 

jokeri85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse asustelen vähän pitemmän matkan päässä Hesasta mutta jos kaikki sujuu niin kuin pitää niin ajokortti löytyy taskusta syksyllä, joten pystyn oma-aloitteisesti käymään peleissä. Siispä onkin hyvin todennäköistä, että hankin ensimmäisen kausarini tulevalle kaudelle. Ja fanikatsomossa olis tarkoitus heilua kuten viime kaudella, silloin tosin yksittäisissä peleissä.

Tietääkö muuten kukaan milloin ensi kauden kausikortit tulevat myyntiin?
 

Lucky

Jäsen
Viestin lähetti jokeri85
Tietääkö muuten kukaan milloin ensi kauden kausikortit tulevat myyntiin?

Perinteisesti vaihtomyynti kestää toukokuun loppuun ja uusien korttien myynti alkaa kesäkuun alusta.

Kannattanee seurata Jokerien sivua ja varmistaa lipunmyynnin AUKIOLOAIKA vaikka soittamalla. Minulla on joskus ollut huonoja kokemuksia siitä, että on siirrytty kesäaukioloaikaan mutta sitä ei ole ilmoitettu verkkosivulla. Eli siis töiden jälkeen ei ole päässytkään sisälle.
 

Durable

Jäsen
Armeija sotkee matseissa käymistä ensi kaudella, mutta pitää yrittää käydä mahdollisimman monessa.

Varsinkin nyt kun kentällä on myös omia poikia.
 

Cheers

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kausarien hinnat?

Kaveri kyseli kausarien hintoja. Mitäs luokkaa ne mahtaa olla? Kävin tuolla jokereiden sivuilla, mutta siellä näkyi vaan playoff -kausarien hinnat... Tietoa asiasta on varmasti jollakin...?
 

Cheers

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
Cheers: hinnat katsomosta riippuen 336-706 euroa, clubikatsomot (117-120) 780 euroa.

Cheers!
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti kangaroo
hinnat katsomosta riippuen 336-706 euroa, clubikatsomot (117-120) 780 euroa.

Ja fanikatsomoon 120€, jos ja kun omistaa 2003 Playoff-kausarin. Ei paska tarjous Matilta.

Ens kauden kausari on tällä päivämäärällä hankittu. Vedetään tunteella. Kukaan ei tule jäämään kylmäksi!
 

Mabo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Totta kai käyn seuraavallakin kaudella matseissa ja monena seuraavana - tai no, mistäs sitä tietää mitä eteen tulee. Tän kauden jälkeen on ainakin yksi saletti kausi ja sitten on armeija, mutta eipäs mennä tulevaisuuteen liiaksi vaan pysytään tässä kaudessa.

Elikkä, taisin olla 4 vuotias, kun vanhempani roudasivat minut mukaansa matsiin (silloin ei vielä ollu Espoossa kunnon joukkueita ja siksi olen siis jokerifani, vaikka olen espoolainen), silloin en siitä pahemmin tajunnut ja jouduin istumaan ottelun kahden penkin välissä. Sen jälkeen olen ollut otteluissa mukana ja 5-6 vuotiaana aloin jo tajuta kiekosta enemmänkin. Sankareitani olivat silloin (ja nytkin) Teemu Selänne ja kaimani Markus Ketterer. Vuosi toisensa jälkeen olen käynyt melkein kauden jokaisessa kotiottelussa, vierasotteluissa en ole pahemmin käynyt. Kolme kautta sitten sain ylipuhuttua vanhempani hankkimaan minulle ja veljelleni paikat fanikatsomossa ja siellä olen oleskellut viimeiset kaudet ja tulen oleskelemaan seuraavatkin. Ensi kautena taitaa fanimatkat yhä jäädä vähemmälle sillä veljeni lähtee armeijaan, lähden toki, jos saan jonkun kaverin mukaan.

Toivonpa tosiaan, että fanikatsomon ympärille tulee lisää porukkaa, jotka kannustavat. Olisi se hienoa, jos joskus olisi koko pääty täynnä faneja.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No irtolippuja varmaan aion muutaman ostaa ja pikkuserkun kausarilla pari kertaa pitäis peliin päästä
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Enemmän aion käydä

Viime kaudella kävin todella vähän eli vain kolme kertaa runkosarjassa sekä ensimmäisen playoffs-pelin HIFK:a vastaan, syynä yksinkertaisesti umpitylsät matsit, jotka paikan päällä näin: Ässät 2-1, Pelicans 2-1 ja Lukko 1-1 ja kun peli oli telkkarissa yhtä hirveän näköistä, ei hallillekaan jaksanut mennä. Kausaria en voi hankkia, sillä oma futiskausi kestää lokakuun loppuun ja treenit alkavat taas joulukuussa 5-6 viikkokerran tahdilla, joten se rajoittaa "jonkin verran".

Joukkue näyttää mielenkiintoiselta ja toivottavasti peli on viihdyttävämpää. Jos vielä liigan taholta sallitaan jääkiekko kontaktien kera, lähden hallille aina kun ehdin.
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lipunmyynnistä...

Vieläköhän lippuja on jäljellä otteluun Salamat - Jokerit? Mitä kautta niitä voi hommata?

Ärrä Cupin liput taitavat olla jo saatavilla. Viime vuonna hommasin liput ilmaiseksi ostamalla Veikkaajan. Onkohan kyseinen mahdollista tänä vuonna? Ei varmaan, kun IS:n myötä Veikkaajassa kaikki on mennyt päin persettä...

Milloin liiga-avauksen liput tulevat myyntiin?
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Re: Lipunmyynnistä...

Viestin lähetti Tökö
Vieläköhän lippuja on jäljellä otteluun Salamat - Jokerit? Mitä kautta niitä voi hommata?

Esimerkiksi Jokerifanien yhdistyksen kautta saa lippuja. Täältä ohjeet: Jokerifanien keskustelu
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon sen verran nyt vakuuttunut, että otteluissa tulee käytyä ensi kaudella enemmän kuin aikaisemmin. Duunit estää kausarin, mutta irtolippuja tulee todennäköisesti osteltua paljon. Siksi kysynkin saako vielä Club Nokia kortilla piletit puoleen hintaan? Viime kaudella oli ihan mukava käydä seitsemällä eurolla matsissa. Mun mielestä ne yläkatsomon sivustat ovat parhaat paikat koko hallissa - ja halvimmat.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kausikortteja ei tälle kaudelle ole, ainakaan toistaiseksi, joten irtolipuilla mennään, aina kun vain on mahdollista. Pitkään tuntui siltä että ei oikein nappaa kiekko samalla lailla kuin ennen, mutta kun nyt rosteri näyttää jäävän noinkin junnuvoittoiseksi ja pelissä on yrittämistä ja paloa, niin tiedä vaikka taas koko runkosarja tulisi kahlattua läpi.
 

lepards

Jäsen
Suosikkijoukkue
*JOKERIT*
Club Nokia

Sellaista utelen että vieläkö Club Nokia kortilla saapi alennusta lippujen hinnasta ja mitä otteluita se koskee.. niin ja mihin hintaan sillä peliin pääsee jos pääsee...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös