Otteluboikotti - radikaali toimenpide

  • 4 907
  • 38

Mestarimieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ralu ja RKV
Olen sitä mieltä, että nyt olisi aika järjestää ottelu boikotti Lukon johdon ( esim. Jyrki Santala ja Jari Laiho ) ja Jarmo Tolvasen toimia vastaan. Ottelu boikotithan ovat tuttuja ainakin Euroopan futiskatsomoissa. Uskon, että voisi toimia täällä pohjoisessakin. Sääli vaan, että seuraava matsi on Eepin juhlapeli Raumalla, eikä boikottia voi luonnollisesti järjestää tähän otteluun. Seuraava kotimatsi olisi Lukko-Kalpa, mikä voisi mielestäni sopia loistavasti tähän tarkoitukseen.
 
Paskanvitut.

Kyllä minä ainakin aion otteluissa käydä vastaisuudessakin, ehkä sitten, kun KalPa porhaltaa ohi, niin alkaa mieli muuttua.

Nyt kuitenkin löytyy vielä sen verran uskoa parempaan, että kyllä aion jatkossakin sinne hallille tieni löytää.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Tuskinpa viitsin lähteä katsomaan nyky-Lukkoa ja maksaa mokomasta 12-15€ oli sitten Eepin kukitusta tai ei. Siispä mukana ollaan... joka tapauksessa boikotissa!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kyllä muakin olis vituttanu olla siinä kerho pelissä paikan päällä. Vain 6 maalia ja 3 pistettä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nääh.. Lauantaina tarvii taas ajaa Äijänsuolle, kun on Eepin juhlapelikin.. Ja KalPa matsisa Eepi tekee taas ennätyksen ja sitä seuraavassa. jne.

Aina sanon etten kyllä lähde katsomaan, mutta eipä sitä tähdellisempääkään tekemistä keksi, kuin mennä katsomaan "jääkiekkoa" Äijänsuo arenalle.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
En rupea mihinkään boikottiin, mutten kyllä hallillekaan viitsi mennä ennen kuin tuote on kunnossa.

Nimimerkillä ~70 euroa paskaan käyttänyt.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Vaikka Lukko uisi kuinka syvällä, ihmettelen jokaista Lukko-faniksi itsensä lukeutuvaa, joka jättää lauantaisen pelin väliin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paikalla ollaan aina, vaikka se kuinka luonnon päälle ottaisikin... Selvinpäin...ei välttämättä. Noh, huomenna tosiaan pitäisi jokaisen, joka Lukkoa kannattaa ja Eepiä kunnioittaa, paikanpäällä olla.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Väkisinkin

Tulee boikotoitua koska ei ole paalua kovinkaan paljon, mutta huomenna ajattelin tulla kyllä paikalle!

Se ihan Eepin takia, koska ei näitä kovin usein näe. Sen jälkeen voidaan mielenosoituksellisesti jäädä pois katsomosta, kun ei kerta kulje niin ei kulje.

Kulkisi edes kaksi peliä putkeen!?!?!?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Boris kirjoitti:
Vaikka Lukko uisi kuinka syvällä, ihmettelen jokaista Lukko-faniksi itsensä lukeutuvaa, joka jättää lauantaisen pelin väliin.

Eepin takia olen vielä kahden vaiheilla, mutta kyllä hiukan harmittaa Eepin puolesta. Ilman tätä alkukauden totaaliperseilyä huomenna olisi väkeä kuin pipoa ja Eepi saisi ansaitsemansa tunnustuksen. Nyt on luultavasti vähän laimeat pippalot.
 

Mestarimieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ralu ja RKV
Yuppi kirjoitti:
Eepin takia olen vielä kahden vaiheilla, mutta kyllä hiukan harmittaa Eepin puolesta. Ilman tätä alkukauden totaaliperseilyä huomenna olisi väkeä kuin pipoa ja Eepi saisi ansaitsemansa tunnustuksen. Nyt on luultavasti vähän laimeat pippalot.

No joo. Ajattelin vaan, että kannattajatkin voisi olla "aktiivisempia", jotta Lukon nykymenoon saatais muutos. No on mielenkiintoista, kuitenkin huomata, että kannattajien luottamus Lukkoon on suurta, vaikka pelisysteemistä ei ole tietoakaan ja joukkue on rakenettu ihan päin helvettiä. En minäkään ole Lukkoa hylkäämässä, mutta harmittaa vaan helvetisti amatöörimäinen SEKOILU, mitä on harrastettu Lukon johdon ja valmennuksen taholta. Kyllä sekoilussakin pitää joku roti säilyttää!
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis eihän me nyt sentään jaloilla ruveta äänestämään. Kyllä aina yritetään päästä pelejä katsomaan, sikäli kun se on mahdollista täältä Nakkilasta. Eiköhän tämä tästä kohta kirkastu.
 

junnisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mestarimieli kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että nyt olisi aika järjestää ottelu boikotti Lukon johdon ( esim. Jyrki Santala ja Jari Laiho ) ja Jarmo Tolvasen toimia vastaan. Ottelu boikotithan ovat tuttuja ainakin Euroopan futiskatsomoissa. Uskon, että voisi toimia täällä pohjoisessakin. Sääli vaan, että seuraava matsi on Eepin juhlapeli Raumalla, eikä boikottia voi luonnollisesti järjestää tähän otteluun. Seuraava kotimatsi olisi Lukko-Kalpa, mikä voisi mielestäni sopia loistavasti tähän tarkoitukseen.

Vittu mikä puupää ja mikä ketjunavaus, eipä oo vastaavaa tullut vastaan.
 

Isorumailkeä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anonyymit kotikiusatut
Yuppi kirjoitti:
Eepin takia olen vielä kahden vaiheilla, mutta kyllä hiukan harmittaa Eepin puolesta. Ilman tätä alkukauden totaaliperseilyä huomenna olisi väkeä kuin pipoa ja Eepi saisi ansaitsemansa tunnustuksen. Nyt on luultavasti vähän laimeat pippalot.

No, totta mooses paikalle täytyy vääntäytyä. Ihan kohtuullisesti näytti lippukauppa käyneen kun omani kävin lunastamassa. Lieneekö paljon tamperelaisia.

Kuten jo tuonne Eepin onnitteluketjuun yleiselle SM-liigapuolelle kirjoitin, niin ilman muuta huomenna katsomoon repimään asentoa ja kättä lippaan. Tällä kaudella on niin vähän ollut juhlimisen aihetta, että otetaan tästäkin ilo irti.

Otteluboikotista muutama sana... Peliesitykset nyt on mitä on, mutta monta peliä tulee paikan päällä seurattua, kaikkiin ei millään pääse. Kieltämättä huonon pelin jälkeen kyrsii aivan urakalla ja ajattelen, että vähään aikaan en hallille mene. Siitä huolimatta peli-illan lähestyessä ajatus kulkee suuntaan "Josko sittenkin...". Ja sinnehän jalat vievät. Myös huomenna. Eli ainakin toistaiseksi otteluboikotti kuulostaa turhan radikaalilta tällaisen keski-ikää lähestyvän tapoihinsa jumiutuneen esipullamössösukupolven edustajan korvaan.

Raumalaisyleisö äänestää kieltämättä helposti jaloillaan mikäli peliesitykset eivät miellytä. Hankala tilanne, kun kannattajien pitäisi näyttää, että huononakin aikana seistään joukkueen takana vaikka peli olisi miten paskaa. Miten seistään joukkueen takana muuten kuin menemällä katsomaan? Kirjoittelemalla Jatkoaikaan tai Lukon nettisivujen keskustelupalstalle?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikö kannattaisi ennemmin mennä sinne hallille ja kannustaa Lukon pelaajia niin p**keleesti? Jos edes se saisi pelaajat yrittämään 100-lasissa joukkueen puolesta, valmentaja kun ei näköjään siihen taida pystyä. Harmi kun itse asun niin pirun kaukana Raumalta ja joudun tyytymään vaan noihin KalPan peleihin ja radioselostuksiin, jos Lukon pelien seuraaminen paikan päältä olisi edes jotenkin mahdollisuuksien rajoissa istuisin taatusti katsomossa vaikka peli olisi miten surkeaa. Tuskin sitä tilannetta nimittäin helpottaa se että fanitkin hylkäävät.

Toivottavasti jokainen Lukko-fani kunnioittaa edes Eepin juhlia sen verran että menee paikalle kannustamaan jotta Legenda saisi arvoisensa juhlat. Eilisistä "juhlista" jää muuten liian p**ka maku suuhun.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Minun on helppo täältä etäältä sanoa mitä vaan, koska ei ole useinkaan mahdollisuutta edes peleihin lähteä. Mutta olen kuitenkin erittäin jyrkästi sitä mieltä, ettei tällaisilla boikoteilla mitään positiivista saavuteta. Päinvastoin. Ei keskieurooppalaisia jalkapallofaneja ehkä voi relevantisti verrata. Sen verran erilaisilla panoksilla ollaan siellä liikkeellä. Toivotaan nyt vaan muuten, että monien toivoma "tarttis tehdä jotain" menee perille ja edes jotain yritettäisiin. No ok Kucharcik oli jo sentään jotain, mutta.... Se mitä me fanit voimme tehdä on kannustaa - ja ilmaista mielipiteemme sen ohessa.

Lisäys: pitäisi ehkä lukea koko ketju ja miettiä onko mitään lisäarvoa annettavana. Nyt provosoiduin heti avauksesta ja aloin kirjoittaa. No sanoinpahan mielipiteeni.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Boikotti ei ole paras ratkaisu, vaan mielenosoitusta kehiin! Minä en käynyt toimitusjohtaja Jari Laihon peleissä kuin vähän alusta. 0-1 tappio KalPalle ja seuraava matsi olikin Marian Cisarin saapuminen Äijänsuolle. Tihonovia en nähnyt ruorissa muuten kuin telkkarissa. Cisarin saapumisen jälkeen kävin kaikki kotimatsit katsomassa ja tällä kaudella olen ollut kärppä matsissa ja kerho peliin ostin liput mutten peliin tullut.

Heti kun kuulin Laihon tulevan taas messiin, niin mulla hävisi se rakkaus jengiin, mikä sai minulla kyyneleen silmään paikanpäällä Rinkelinmäellä kauden päättyessä pettymykseen.

Minulle Rauman Lukko on urheilun saralla rakkainta mitä tiedän. Jari Laiho vaan tuntuu raiskaavan rakkaintani aina kun haluaa. Pakko myöntää että jos seuraavan kerran mennään Raumalla Buenovistaan syömään ja Lapa on siellä ruokottomassa kunnossa kunnossa, niin nyrkki voi vielä vanhallakin heilua!
 

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolainen kirjoitti:
Heti kun kuulin Laihon tulevan taas messiin, niin mulla hävisi se rakkaus jengiin, mikä sai minulla kyyneleen silmään paikanpäällä Rinkelinmäellä kauden päättyessä pettymykseen. Minulle Rauman Lukko on urheilun saralla rakkainta mitä tiedän. Jari Laiho vaan tuntuu raiskaavan rakkaintani aina kun haluaa.

Tämä on todella surullista. Todella. Ei voi kun toivottaa jaksamista.

Myös niille, joiden reaktiot ovat tästä maailmasta ja oikeassa mittakaavassa ja osuvat vielä edes lähelle oikeaa kohdetta, toivotan samoin jaksamista. Ja totta tosiaan - boikotti on kerta kaikkiaan aivan väärä tapa toimia, jos haluaa rakkaan seuramme menestyä.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Maffesoli kirjoitti:
Tämä on todella surullista. Todella. Ei voi kun toivottaa jaksamista.

Anteeksi nyt neiti/rouva maffesoli! Minä elän tässä maailmassa ja kieltämättä olen hiukan koukussa tähän palstaan, mutta kai Laihoa saa arvostella vai mitä? Onhan se tietysti barbaarista, jos nyrkit heiluu muuallakin kuin nyrkkeilykehässä, jopa kannattajat saattavat käyttää väkivaltaa saadakseen haluamansa muutoksen. Tietääkseni kuitenkaan kukaan kannattaja ei vielä herroihin ole käsiksi käynyt.

ps. firman boys alkoi aik:n lätkästä, koska Raumalla?
 

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolainen kirjoitti:
Anteeksi nyt neiti/rouva maffesoli!

Tämäkin on todella surullista. Todella.

Kaikella kunnioituksella Sinä saat arvostella Laihoa ihan rauhassa. Minäkin arvostelen. Mutta se, että väärät diagnoosisi saavat Sinut luopumaan rakkaasta harrastuksestasi aina aika ajoin - se, se on surullista.

Tuota nyrkkien heiluttamista en nyt viitsi kommentoida. Mahdollisesta huumoriulottuvuudesta huolimatta se on jo absurdia.

Ei kuitenkaan sorruta nyt enempää keskinäiseen naljailuun. Ymmärrän oikeasti huolesi Lukosta - se on kaikesta päätellen vilpitöntä ja pitkäaikaisen kehityksen tulosta. Mutta usko pois - sen huolen jakavat täällä monet muutkin. Keskitytään siis edelleen siihen.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Maffesoli kirjoitti:
Tämäkin on todella surullista. Todella.

Kaikella kunnioituksella Sinä saat arvostella Laihoa ihan rauhassa. Minäkin arvostelen. Mutta se, että väärät diagnoosisi saavat Sinut luopumaan rakkaasta harrastuksestasi aina aika ajoin - se, se on surullista.

Tyhmäähän se on olla lapsellisessa boikotissa, mutta se ottelu KalPaa vastaan oli täysi katastrofi. Laihon vika se silloinkin oli. No, Laihon potkuja odotellessa otan oluen...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Repolainen kirjoitti:
Minulle Rauman Lukko on urheilun saralla rakkainta mitä tiedän. Jari Laiho vaan tuntuu raiskaavan rakkaintani aina kun haluaa. Pakko myöntää että jos seuraavan kerran mennään Raumalla Buenovistaan syömään ja Lapa on siellä ruokottomassa kunnossa kunnossa, niin nyrkki voi vielä vanhallakin heilua!

Aika yksipuolista ja perusteetonta kritiikkiä annat. Haluaisin kuulla perustelut, miksi Laiho on nyt tämän seuran syöpä? Mielestäni ihan kohtuullisesti on ollut hereillä ja tavoitellut tähänkin tilanteeseen pelimiehiä (Kuha,Benda,Vujtek). Lue myös UR:n tekemä juttu Laihosta, mielestäni siinä näpäyttää hyvin arvostelijoitaan.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
jupster kirjoitti:
Aika yksipuolista ja perusteetonta kritiikkiä annat. Haluaisin kuulla perustelut, miksi Laiho on nyt tämän seuran syöpä? Mielestäni ihan kohtuullisesti on ollut hereillä ja tavoitellut tähänkin tilanteeseen pelimiehiä (Kuha,Benda,Vujtek). Lue myös UR:n tekemä juttu Laihosta, mielestäni siinä näpäyttää hyvin arvostelijoitaan.

Kuha on kyllä suurin floppi mitä Raumalla on nähty. Scouttaus on taas kerran perustunut 3 vuotta vanhoihin tietoihin.

Laiho ei paljon voi näpäytellä ketään tällaisten näyttöjen jälkeen.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
1963 kirjoitti:
Kuha on kyllä suurin floppi mitä Raumalla on nähty. Scouttaus on taas kerran perustunut 3 vuotta vanhoihin tietoihin.

Laiho ei paljon voi näpäytellä ketään tällaisten näyttöjen jälkeen.


Kyllä mä annan Kuhalle enemmän aikaa vakuuttaa kuin nämä pari matsia mitä on pelannut. Näissä matseissa koko joukkue on flopannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös