Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

• 786 812
  • 15 554

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Minä taas olen sitä mieltä että aina pitäisi antaa vastataklaus kun on paikka. Sillä saa monesti myös kiekon riistettyä tai pidettyä

Potkulauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu mua ottaa päähän tuo Ilomäen neppailu. Kaveri hautoo kiekkoa ja menettää sen, ja ottaa vielä jäähyn perään. Voi helvetti.

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Emäntä heitti ilmoille kinkkisen kysymyksen, kumman ottaisit joukkueeseen, Harri Kainulaisen vai Niklas Ylitalon? Tänään olisi helppo ratkaisu valita Ylitalo. Mutta entäs arvoisat palstaveljet, kumman valitsisitte, jos molemmat olisi pelikunnossa, Ylitalon vai Kainulaisen ja miksi ei kumpaakaan?

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Se joku puuttuva juttu tuosta Lukon pelistä on tapa päästä hyökkäyspäähän.

Näyttää taas siltä, että hävitään nollilla.

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan tämä varsin ympäripyöreä peli. Kiekonhallinta ja laukaukset suht tasan ja pelkästään edes keskitason erikoistilannepelaamisella otettaisiin näistä pisteitä.

Se on sitten toinen asia ollako tyytyväinen siihen, että pelataa tasaisia nyhväyksiä bottom-jengien kanssa.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä nyt pikkuhiljaa pitäisi alkaa ottamaan niitä 3p voittoja, muuten karkaa top6 liian kauas.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hieman parempaa Lukolta toisen erän lopussa. Positiivista, että peli on edelleen vain 1-0. Hyvä sauma pisteille, mutta maalipaikkoja on ollut todella vähän. Lukko ei paljoa päässyt hyökkäämään, nihkeää vääntöä molemmilta joukkueilta.

Tuomarilinja on erittäin salliva, mutta tasapuolinen.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No joo, munkin mielestä Lukko pelasi hiukan paremmin toisessa erässä, ja nimenomaan erän loppupuolella. Lisäksi, kuten otteluseurantaan kirjoitin, Lehtinen pelaa hyvin.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Emmää tiä. Ajoittain ihan hyvää tekemistä mutta ratkaisujen hetkillä puuttuu se tappamisen himo.
Petman, Slovacek, Abt, Gregoire. Siinä näkyvimmät ”onnistujat” toiseen erään. Ja tietty Lehtinen.
missä helvetissä meidän ykköshyökkääjät on? Mattila ja Hakulinen? Haga ja Ilomäki ihan turisteina Kuopiossa. Säkkinen ei pääse edes yrittämään enää. Mua alkaa vituttamaan tää touhu. Kolmanteen erään vois koittaa vaikka vähän hyökätäkin.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Jos samalla tavalla jatkuu, niin vastustajan maalivahdilla on kaksi Liiga-peliä ja molemmat 100% torjuttu. Lukolla ei ole ollut yhtään vaarallista maalipaikkaa vielä.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
On kyllä ihan paskaa, etteikö Lukolla olisi ollut vaarallisia maalipaikkoja. Ekassa erässä noita oli ihan riittämiin, vaikka peli noin yleisesti ottaen onkin ihan täyttä paskaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy