Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 767 791
  • 15 554

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen ainakin erittäin pettynyt Lukkoon tänään. Oikeastaan kaikki uudet pelaajat Ilomäkeä lukuunottamatta herättää huolta. Pooleystä ei näytä olevan pelillisesti mitään muuta hyötyä kuin laukaus. Ja jos ei sitä pääse käyttämään niin eipä kaveria edes huomaa jäällä, niin kuin esimerkiksi tänään. Abt myös heikko tänään, Hagakin täysin näkymätön.

Kaiken kukkuraksi vielä Gregoiren loukkaantuminen. Voi perkele sanon minä!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Se on Virran ajoittain jopa seksiä tihkuvan kiekon jälkeen edessä paluu arkeen. No yksi liigapeli vasta takana ja yskähtely on ihan luonnollista, mutta kyllä tuosta jo sen verran sai selkoa, ettei tavoitteena ole ainakaan pysyä kiekolla. Puolustuspelaaminen ei myöskään vakuuttanut ja laukausten eteen ei ollut menijöitä ollenkaan.

No suunta on vain ja ainoastaan ylöspäin. Kyllä se tästä taas.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen ainakin erittäin pettynyt Lukkoon tänään. Oikeastaan kaikki uudet pelaajat Ilomäkeä lukuunottamatta herättää huolta. Pooleystä ei näytä olevan pelillisesti mitään muuta hyötyä kuin laukaus. Ja jos ei sitä pääse käyttämään niin eipä kaveria edes huomaa jäällä, niin kuin esimerkiksi tänään. Abt myös heikko tänään, Hagakin täysin näkymätön.

Kaiken kukkuraksi vielä Gregoiren loukkaantuminen. Voi perkele sanon minä!

Mielestäni Pooley teki kyllä hyviä peliä edistäviä ratkaisuita useita, ja alusti Ilomäen maalinkin.

Hagasta olen taas huolissani ollut koko preseasonin eikä tämä ilta sitä huolta ainakaan vähentänyt.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Antaisin nyt Jukurille mahdollisuuden lauantaina, kun Lassilla ei homma toiminut.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Heikko avaus. Ei hermo pitänyt vastustajan pelatessa fyysisesti ja suoraan iholla. 5 vs. 5 pelissä oli muutama hyvä hetki, mutta kiekollinen varmuus ei lopulta ollut lähelläkään sitä mitä pitää olla. Viiri on nyt nostettu ja seuraavassa pelissä pitää olla ihan erilainen ilme.

Ansaittu tappio. Etiäppäin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla ei ole itse pelistä mitään, mutta kirjoitan tämän tänne kun en jaksa vääntää tästä asiasta varsinkaan turkulaisten tai porilaisten kanssa, ja johonkin tämä kuitenkin pitää päästä purkamaan.

Oli Antti Bomanilta häpeällisin tuomarointiesitys, mitä olen moneen aikaan joutunut todistamaan. Pidän lähtökohtaisesti aina puheita tuomareiden puolueellisuudesta ihan höpinöinä, mutta nyt en oikein tiedä mitä Porin pojan esityksestä pitäisi ajatella. Karmea suoritus.

Tai no sanotaan pelistä vielä sen verran, että tuon vertaa ei Lukko antanut läpiajoja koko viime kaudella. Mutta eiköhän tämä silti tästä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Boman vissiin tuomitsi ne kaikki muut jäähyt paitsi Abtin ja Lilli Liukkaan kahinan otti pois se toinen luomiposki.

Ei tätä silti tuomareihin hävitty eikä ne mitenkään erityisen huonojakaan olleet.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Oltiin tänään heikkoja monella alueella. Katsotaan videoita ja parannetaan lauantain Derbyyn.
 

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
Minä en kyllä tuomaritoiminnan piikkiin laita mitään, mielestäni yhtään tuomiota ei voinut huonona pitää, aina annettiin mahdollisuus viheltää omilla tyhmillä tempuilla, tuomareille 7/10. Lukko oli yllättävänkin huono tänään tai sitten TPS oli yllättävän hyvä. 20 euroa meni rahaa kun luotin Lukkoon kuin vuoreen. Itse kyllä jäi haikeakin olo, viime vuonna ei näin huonoja pelejä tullut oikein yhtään, tuli jopa ikävä Peksin kiekkoa.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolla oli vaikeuksia Tepsin trapin kanssa. Erityisesti kolmannen erän todella matala ja passiivinen trap söi Lukon hyökkäyspelistä tehoa irti kovalla prosentilla.

Viime kauden joukkue olisi tullut tuostakin trapista heittämällä läpi kun pelaaminen perustui juuri vauhtierojen luomiseen ja pelitapa oli vahvasti selkärangassa. Tämä joukkue on vielä tuore ja pelitavalliset asiat vaatii hiomista. Lisäksi Lukko puski ylöspäin turhankin suurella vimmalla omaan makuun. Pelaajien täytyy päästä samalle sivulle siinä että milloin lähdetään nopeasti ylös ja milloin haetaan omista vauhtia kiertojen ja jättöjen kautta. Se vaatii aikaa.

En ole huolissani kuitenkaan. Pelirohkeus näkyi selvästi ja sen kun yhdistää ajan myötä tiivistyvään joukkueeseen, hyvin me pärjätään.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pelillisesti oli kyllä rehellisesti sanottuna aivan järkyttävä ottelu isänniltä. Ei Lukko harjoituskauden aikana ollut kertaakaan näin sekaisin mitä se tänä iltana oli. Eniten hirvitti, kuinka puolustus aukesi kahdella syötöllä varmaan valehtelematta kymmenen kertaa pelin aikana täysin halki. Jos minulta kysytään, niin tämänkaltaisen esityksen jälkeen Lukko tarvitsisi puolustukseen ennemmin Tomi Pettisen kuin Robin Pressin korvaajaan. Abt oli kentän surkein pelaaja ja täysin kuutamolla koko 60 minuuttia.

Annetaan nyt Virtaselle kuitenkin luottoa, vielä toistaiseksi. Jos lauantainakin tulee turpaan, niin sitten melkein täytyy harkita jo potkuja.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
 

BARCA90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiva oli olla pitkästä aikaa hallilla, mut vitutus siitä loppujen lopuksi tuli. Lukko oli mielestäni aivan liian ylilatautunut ja parin takaiskun jälkeen pelistä tuli melkoista puurtamista.
Uskon lauantaina Lukon pelin olevan taas normaalin näköistä.
 

BorgWarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paikanpäällä pelin nähneenä ei voi muutakon pistää leuan rintaan ja kohti uusia mahdollisuuksia. Annettakoon kuitenkin nyt ”vahvistuksille” Abt ja Haga hiukan rapaa. Abtilta oikeastaan hyökkäyspäässä vain huonoja ratkaisuja ja luistin ei kulje. Puolustuspäässä kyllä hyvä. Hagasta tulee kyllä hiukan hillding vibat, mutta annetaan hänelle vielä armoa.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaaha, paluu arkeen...siihen tutumpaan Lukkoon. Häiritsevän paljon soi omissa, ja aika paljon Lukko tarjoili myös läpiajoja ja maalipaikkoja turkulaisille. Jotenkin todella epävarma kuva jäi tämän pelin perusteella Lukosta. Parempaan pystyvät aivan varmasti, toki nyt taisi vastuskin olla kuitenkin sarjan paremmasta päästä.

Eikä nyt kuitenkaan unohdeta sitä, että olihan Lukolla viime keväänäkin muutama heikko peli, mm. pari Sport-peliä ja Pelicansin kanssa oli ongelmia, vaikka muuten peli luisti ihan mukavasti ja voittoja tuli. CHL:ssa Lukon peli on näyttänyt ihan hyvältä, joten tämän pelin perusteella ei kannata suurempia johtopäätöksiä vielä tehdä.

Tänään huono alku pelille ohjasi pelin suuntaa heti väärille urille. Niin kuin muistetaan, niin ei Lukko viime kaudellakaan kaikessa erinomaisuudessaan niin montaa kertaa noussut kahden maalin takaa voittoon, 2/11 eli vain pari kertaa.

Lauantaina Ässien kimppuun ja voitto kotiin!
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Alivoima peli vaikuttaa heikommalta kuin viimekaudella, nyt ollaan kovin passiivisia eikä anneta painetta kiekolliselle edes silloin kun kiekko ei ole kunnolla hallinnassa.
Lassille vaikea ja ehkä heikoin peli vuoteen vaikka muutaman läpiajon torjuikin.
Jukuri maaliin seuraavaan peliin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ilman mitään vittuilua niin en ole kyllä nähnyt Lukolta vuosiin (Virran vuodet) noin sekaisin olevaa viisikkopuolustusta. Paljon on Marko Virtasella töitä edessä. Työkaluja kyllä on ja lahjakkaita nuoria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös