Tiedän, että osaa porukasta vituttaa jotenkin sairaalla tavalla syvimmällä sisimmässään...
Mikä vittu suaki vaivaa? Mä väitän ettei yhtäkään Lukon kannattajaa vituta Lukon voitto.
Se, että pelin aikana tai pelin jälkeen kritisoi Lukon otteita tai Lukon pelaajien otteita ei ole mitenkään väärin vaikka pelistä olisi tullut voittokin, jos siihen on aihetta. Se on ihan jokaisen oikeus eikä ole sinun tehtävä vittuilla sellaisesta jokaiselle.
Tuo sinun tapasi aukoa päätä täällä joka toiselle viestille on äärimmäisen raskas myös, jos sitä on jatkuva negatiivisuuskin. Minä en lue itseäni jatkuvan negan ryhmään. Osaan myös antaa posia silloin kun siihen on aihetta. Toki tiedostan sen, että pitkien voittoputkien aikana tulee harvemmin avauduttua, kun kulkee pelkästään hyvän flown mukana. Se on ihmismielessä ihan normaalia.
Erittäin hienoa, että sinä näet Lukon otteissa pelkkää hyvää ja kaikki on ruusun punaista silmissäsi. Jokainen pelaaja on äärimmäisen hyvä ja keväällä Lukon peli kulkee automaattisesti kuin rasvattuna.
Se on sellainen asia johon saat uskoa. Mielellään sitä itsekin uskoisi, että näin tulee käymään. Mutta mikään tähän astisista otteista ei siihen viittaa eikä joukkueen rosteri ole siinä kunnossa, että menestystä voisi odottaa. Tietenkin olen tässä asiassa mielelläni väärässä ja toivon sinun olevan oikeassa.
Tämä on tietääkseni edelleen keskustelupalsta ja ihmisillä saa olla omia mielipiteitä Lukon otteista ja pelaajien esityksistä. Ei sinunkaan tarvi jokaista viestiä kommentoida vittuilemalla. Minä ainakin elän tunteella pelien aikana ja jos vituttaa tappiot, niin mulla on oikeus olla sillä mielellä. Jos sitten tulee hienoja nousuja kuten eilen, niin yhtälailla minulla on oikeus olla iloinen voitosta. Sinulla ei ole siihen asiaan mitään sanavaltaa.
Hyvää sunnuntaita sullekin.