Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

• 787 110
  • 15 554

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällähän jotkut ovat peräänkuuluttaneet Lukon huonoa runkosarjasijoitusta otteluohjelmaan vedoten. Ihan kuin nämä Jypit ja Jukurit olisivat varmoja kolmen pisteen pelejä.

Hienosti kyllä laitettiin työhanskat käteen kun oltiin vähän epäonnisestikin 3-1 tappiolla. Iso käsi siitä koko joukkueelle veltsua myöden. Lähivuosina ei olla oltu mitään kovia takaa-ajajia.

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Ei ollut Virtanen tyytyväinen eilisen pelin lehdistötilaisuudessa joukkueen peliin, jotenkin näin " Ei ollut hyvä peli meiltä, puolustuspeli ei toimi, liikaa tulee tilanteita omiin"
Tottahan tuo on, voitosta huolimatta peli ei ollur kuosissa, liikaa menee omiin, ok eilen yksi maali oli pumppujen pomppu mutta keskimäärin ei kahta enempää pelissä omiin saisi mennä.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Tiedän, että osaa porukasta vituttaa jotenkin sairaalla tavalla syvimmällä sisimmässään...
Mikä vittu suaki vaivaa? Mä väitän ettei yhtäkään Lukon kannattajaa vituta Lukon voitto.
Se, että pelin aikana tai pelin jälkeen kritisoi Lukon otteita tai Lukon pelaajien otteita ei ole mitenkään väärin vaikka pelistä olisi tullut voittokin, jos siihen on aihetta. Se on ihan jokaisen oikeus eikä ole sinun tehtävä vittuilla sellaisesta jokaiselle.
Tuo sinun tapasi aukoa päätä täällä joka toiselle viestille on äärimmäisen raskas myös, jos sitä on jatkuva negatiivisuuskin. Minä en lue itseäni jatkuvan negan ryhmään. Osaan myös antaa posia silloin kun siihen on aihetta. Toki tiedostan sen, että pitkien voittoputkien aikana tulee harvemmin avauduttua, kun kulkee pelkästään hyvän flown mukana. Se on ihmismielessä ihan normaalia.
Erittäin hienoa, että sinä näet Lukon otteissa pelkkää hyvää ja kaikki on ruusun punaista silmissäsi. Jokainen pelaaja on äärimmäisen hyvä ja keväällä Lukon peli kulkee automaattisesti kuin rasvattuna.
Se on sellainen asia johon saat uskoa. Mielellään sitä itsekin uskoisi, että näin tulee käymään. Mutta mikään tähän astisista otteista ei siihen viittaa eikä joukkueen rosteri ole siinä kunnossa, että menestystä voisi odottaa. Tietenkin olen tässä asiassa mielelläni väärässä ja toivon sinun olevan oikeassa.
Tämä on tietääkseni edelleen keskustelupalsta ja ihmisillä saa olla omia mielipiteitä Lukon otteista ja pelaajien esityksistä. Ei sinunkaan tarvi jokaista viestiä kommentoida vittuilemalla. Minä ainakin elän tunteella pelien aikana ja jos vituttaa tappiot, niin mulla on oikeus olla sillä mielellä. Jos sitten tulee hienoja nousuja kuten eilen, niin yhtälailla minulla on oikeus olla iloinen voitosta. Sinulla ei ole siihen asiaan mitään sanavaltaa.
Hyvää sunnuntaita sullekin.

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikä vittu suaki vaivaa? Mä väitän ettei yhtäkään Lukon kannattajaa vituta Lukon voitto.
Se, että pelin aikana tai pelin jälkeen kritisoi Lukon otteita tai Lukon pelaajien otteita ei ole mitenkään väärin vaikka pelistä olisi tullut voittokin, jos siihen on aihetta. Se on ihan jokaisen oikeus eikä ole sinun tehtävä vittuilla sellaisesta jokaiselle.
Tuo sinun tapasi aukoa päätä täällä joka toiselle viestille on äärimmäisen raskas myös, jos sitä on jatkuva negatiivisuuskin. Minä en lue itseäni jatkuvan negan ryhmään. Osaan myös antaa posia silloin kun siihen on aihetta. Toki tiedostan sen, että pitkien voittoputkien aikana tulee harvemmin avauduttua, kun kulkee pelkästään hyvän flown mukana. Se on ihmismielessä ihan normaalia.
Erittäin hienoa, että sinä näet Lukon otteissa pelkkää hyvää ja kaikki on ruusun punaista silmissäsi. Jokainen pelaaja on äärimmäisen hyvä ja keväällä Lukon peli kulkee automaattisesti kuin rasvattuna.
Se on sellainen asia johon saat uskoa. Mielellään sitä itsekin uskoisi, että näin tulee käymään. Mutta mikään tähän astisista otteista ei siihen viittaa eikä joukkueen rosteri ole siinä kunnossa, että menestystä voisi odottaa. Tietenkin olen tässä asiassa mielelläni väärässä ja toivon sinun olevan oikeassa.
Tämä on tietääkseni edelleen keskustelupalsta ja ihmisillä saa olla omia mielipiteitä Lukon otteista ja pelaajien esityksistä. Ei sinunkaan tarvi jokaista viestiä kommentoida vittuilemalla. Minä ainakin elän tunteella pelien aikana ja jos vituttaa tappiot, niin mulla on oikeus olla sillä mielellä. Jos sitten tulee hienoja nousuja kuten eilen, niin yhtälailla minulla on oikeus olla iloinen voitosta. Sinulla ei ole siihen asiaan mitään sanavaltaa.
Mutta silti jos joku yrittää olla posetiivari synkimmällä hetkellä saa sellaisen paskamyrskyn ja roosalasien (ajan hetken tärkein väri) vittuilyryöpyn että on oksat pois. Ehken pikkumaista huomautella, mutta vois sitä vitutuksen jakamista kanssa joskus miettiä kenelle sitä jaetaan.

Enkä tarkoittanut että sinä välttämättä näin teet mutta oli vain otollinen teksti asiasta.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Kaikesta kurasta huolimatta näin ainakin itse eilisessä pelissä jo hyvääkin. Eihän se kauttaaltaan hienoa ollut, mutta muutaman kerran sieltä omista tultiin jo melkoisen rivakasti ylös ja päästiin ylivoimasena rakentamaan tilannetta.
Lisäksi pitää antaa maininta siitä, ettei hanskat tippunut vaikealla hetkellä. Lassikin pelasi muutaman tilanteen jo niin kuin pitääkin, eli antoi pelaajien tötöilyjä anteeksi.

Kunhan ne loukkaantuneet palaavat takaisin ja saataisiin pari kovaa nimeä rosteriin, uskon tuosta vielä jotain tulevan. Mutta eihän tämä uskon asia ole.

Kuitenkin maittavat kolme pinnaa ja paikanpäällä nähtynä!

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Mutta silti jos joku yrittää olla posetiivari synkimmällä hetkellä saa sellaisen paskamyrskyn ja roosalasien (ajan hetken tärkein väri) vittuilyryöpyn että on oksat pois. Ehken pikkumaista huomautella, mutta vois sitä vitutuksen jakamista kanssa joskus miettiä kenelle sitä jaetaan.

Enkä tarkoittanut että sinä välttämättä näin teet mutta oli vain otollinen teksti asiasta.
Toki on näin. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos joku haluaa olla positiivari. Senkus on. Mutta pitää antaa muiden myös ilmaista vitutustaan, jos ja kun sellaiseenkin aihetta on.
Onhan toki niitä, jotka ei näe missään mitään hyvää. Ja jos hyvää on, niin siitä ei tänne kirjoiteta. Ymmärrän itse senkin osittain, koska voittojen hetkellä ei ainakaan omalla kohdalla ole syytä tulla jokaiseen ketjuun julistamaan kuinka hyvä olo on. Mieluummin tekee jotain kotona muuta kuin roikkuu Jatkoajassa. Tappioiden hetkellä taas mikään ei maistu ja silloin tulee helpommin purettua pahaa oloa tänne. Näin se ihmismieli ainakin mulla toimii.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eilisen pelin ehdottomasti parasta antia oli 3. erä, jossa Lukolta löytyi uusi vaihde. Kahden erän jälkeen maaliodottoma oli tasan, mutta kolmannessa erässä Lukko oli ylivoimainen ja sai myös tulosta taululle.

JYP ei ollut organisoitu joukkue ja näitä heikompia vastaan Lukko on saanut riistopelaamisen kautta tilanteita. Nyt myös ylivoima tuotti tulosta, Kainulainen laukoi kahdesti päätyseinään ja Ilomäki laittoi onnekkaat pomput sisään.

Pieni erikoisuus oli, että Lukko pelasi pääasiassa 4 pakilla, minusta Pietilälle voisi antaa lisää peliaikaa. Toki siinä Pietilälle tuli pari miinusta, joten Veltsu reagoi tuohon.

Kainulainen illan tehopelaaja, 10 min peliajalla 0+3.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei kritisointi varmaan ketään sinänsä haittaa, mutta se mikä itseäni ärsyttää ja harmittaa on se, millä sävyllä ja sisällöllä se palaute annetaan, ts kenkää kaikille tai ainakin Artulle, peli on menetetty ja kausikin varmasti, joukkue väärin koottu lokakuussa, valmentaja on paska ja mistään ei tule koskaan mitään. Toivoisin meidän suosikkijoukkueelle ja sen jäsenille vähän kunnioittavampaa ja rakentavampaa kriittistä sisältöä. Sellaista minkä voisi antaa face to face. Hallissa tai kahvipöydässä voi jokainen huudella mitä haluaa ja kokee tarpeelliseksi, ne ei jää mihinkään talteen.
Aika hyvin toki osaan jo tunnistaa ne hetket peleissä kun osaan pysyä palstalta poissa.

Saarijärvi muuten kultakypärä seuraavassa pelissä. Tilanne voi elää jatkossakin, sillä peräti kahdeksan pelaajaa on neljän pisteen sisällä. Vaikka kultakuupat tuli tavallista myöhemmin, niin onko silti ollut jo neljän vai viiden eri pelaajan päässä?

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна

No ohoh jopas sieltä tuli vuodatusta. En olisi aivan varma tiettyjen nimimerkkien kohdalla siitä, harmittaako heitä Lukon voitto vai tappio enemmän. Tässä en nyt välttämättä viittaa teikäläiseen. Ei Lukon peli ole mitään ruusunpunaista ollut omaankaan silmään, mutta ei myöskään niin kamalaa, mitä täältä lueskelemalla voisi päätellä aika ajoin. Kyse on juuri siitä, miten kukakin asiansa esittää.

Minulla ei tietenkään ole mitään sanavaltaa siihen, miten sinä koet pelit ja ilmaiset näkemyksesi. Kuten ei sinullakaan siihen, että tulen jatkossakin puuttumaan kaikenlaiseen typerään ja ennenkaikkea sisällöttömään kirjoitteluun - lähinnä oikaisemalla virheellisiä ilmaisuja, jotka yleensä esitetään jostain syystä faktana. Enkä nytkään viittaa tässä juuri sinuun. Toki eilen tuli juotua pari kaljaa peliä katsellessa, niin tuota tekstiä syntyi vähän kuin itsestään ja varmaan se omakin pointti olisi tullut vähemmälläkin selväksi.

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Kyllä minua ärsyttää palstalla ihan yhtä paljon yltiöpositiiviset, jotka eivät anna kritiikille sijaa, kuin myös yltiö-negatiiviset, jotka eivät löydä mitään hyvää. Onneksi suurin osa kuitenkin ymmärtää että hyvässä pelissä voi olla myös parannettavaa, kuin myös huonossa pelissä voi olla hyviä elementtejä.

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Tänään on mielenkiintoinen peli tulossa tulikuumaa Jukureita vastaan, ei tule helpoilla tänään pisteitä Mikkelistä. Mielenkiinnolla odotan illan kokoonpanoa kuka on seuraava A Junnu joka nostetaan kokoonpanoon Kikon tilalle?

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään on mielenkiintoinen peli tulossa tulikuumaa Jukureita vastaan, ei tule helpoilla tänään pisteitä Mikkelistä. Mielenkiinnolla odotan illan kokoonpanoa kuka on seuraava A Junnu joka nostetaan kokoonpanoon Kikon tilalle?
Mun veikkaus on että Ylitalo/Suni ottaa Kikon paikan ja kun Laitinen ilmeisesti tekee paluun, niin Korkka on seiskapakkina.

Nyman-Ilomäki-Suni
Hakulinen-Mattila-Pooley
Petman-Päivärinta-Skalicky
Säkkinen-Kainulainen-Ylitalo

Piipponen-Saarijärvi
Pietilä-Gregoire
Abt-Laitinen
Korkka

Offensiveside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, La Vecchia Signora
Kyllä se silti imaisuksi menee. Jos haarat on tuolla tavalla auki, niin kyllähän sinne helposti menee. Jos paketti olisi ollut kasassa ja olisi livahtanut kainalosta, tilanne olisi aivan eri
Nooo siiis jos veto noin 15 metristä noin 100 km/h, ja muuttaa suuntaa 7 metrin kohdalla niin tervemenoa kokeilemaan, noi on aina lottoa osuuko patjoihin vai ei, kenenkään ihmisen refleksit siihen ei riitä

Viimeksi muokattu:

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Ei muuttanut silti suuntaa, korkeutta ainoastaan hieman. Siltikin helppo maali.
Mielenkiintoinen näkemys. Jos kiekko on menossa suoraan räpylään, pitäisikö Lehtisen olla asemoitunut jäätä pitkin tulevaan vetoon?

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nooo siiis jos veto noin 15 metristä noin 100 km/h, ja muuttaa suuntaa 7 metrin kohdalla niin tervemenoa kokeilemaan, noi on aina lottoa osuuko patoihin vai ei kenenkään ihmisen refleksit siihen ei riitä
Aivan sama miten refleksit pelaa, niin olisi ehtinyt vetää patjat kiinni hyvin, sen jälkeen kun potkaisi itsensä sivuliikkeeseen. Paketti oli täysin levällään, siksi tuo oli imaisu.

Edit. Tai ellei suoraan imaisu, niin vähintään erittäin helppo maali.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoinen näkemys. Jos kiekko on menossa suoraan räpylään, pitäisikö Lehtisen olla asemoitunut jäätä pitkin tulevaan vetoon?
Päin oli tulossa, mutta patjat ihmeellisesti levällään mistä sitten meni maaliin.

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Puolustaminen parantunut. Jukureilla ei yhtään läpiajoa. Lukko pyrkii nyt syöttelemällä pääsemään siniviivan yli. Tilastoista huolimatta Lukon erä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy