Joo ei mulla muuta mutta onhan toi Päivärinta nyt fyysisesti ihan lapsi vielä, hyvä, että jaksaa edes puristaa edes omaa mailaansa.
Ei ole muitakaan heittää kentälle. Oletettu tulossentteri koko ajan telakalla.Joo ei mulla muuta mutta onhan toi Päivärinta nyt fyysisesti ihan lapsi vielä, hyvä, että jaksaa edes puristaa edes omaa mailaansa.
Joo ei mulla muuta mutta onhan toi Päivärinta nyt fyysisesti ihan lapsi vielä, hyvä, että jaksaa edes puristaa edes omaa mailaansa.
Haluaisin vain vähän lisä osviittaa mitkä ovat Päivärinnan vahvuuksia yms. Olen jääkiekon fani en fanita vain HIFK:ta.En ymmärrä miksi HIFK-fani täällä mesoaa Lukon junnupelaajasta useamman viestin voimin.
No olihan Aho nyt hieman taitavampi yms, eihän tolla pysy kiekko edes hallussa yhtään ja jatkuvasti kiekon menetyksiä. Aho paino pinna per peli ton ikäsenä ja pelas MM-kisoissa.Niin olihan se Sebastian Ahokin aikanaan, mutta niin vaan pärjäsi. Enkä nyt sano, että Päivärinta olisi samanlainen talentti, mutta hänellä on myös loistava pelikäsitys
No olihan Aho nyt hieman taitavampi yms, eihän tolla pysy kiekko edes hallussa yhtään ja jatkuvasti kiekon menetyksiä. Aho paino pinna per peli ton ikäsenä ja pelas MM-kisoissa.
Tässä on joukkueella hyvä paikka ottaa henkistä kasvua. Pitäisi pystyä pitämään maltti ja jatkaa hyviä otteita loppuun asti eikä antaa perseilyn vaikuttaa liikaa.Peli sinänsä ollut Lukon hallussa, mutta sitten perseillään itse
Ei ole Päivärinnasta vielä joukkuetta kannattelemaan, mutta täyttää paikan kun muitakaan ei ole. Lukon rosteri on todella kapea.Haluaisin vain vähän lisä osviittaa mitkä ovat Päivärinnan vahvuuksia yms. Olen jääkiekon fani en fanita vain HIFK:ta.
Oon mä pari peliä tällä kaudella vaan siks kyselen.Monta peliä nyt sit oot nähnyt Päivärinnalta? Ja tosiaan Haga on poissa. Ei olla HIFK, ei lähdetä heti ostamaan markkinoiden kalleinta, jos joku loukkaantuu.
No ei kyllä pysty. Pietilä joten kuten mutta Korkka ei sinne päinkään. Pelkkää selviytymistä vaihdosta toiseen. Ja vaikka Pietilääkin kovasti kehutaan, kun luistelee niin nätisti mutta oman maalin edessä ei juuri mitään käyttöä. Vielä. Vuosi pari, niin silloin pitää tulosta tulla molemmissa päissä kenttää. Nyt voi odottaa pisteitä jonkin verran. Lihasta pitää tulla kroppaan vielä paljon.Olihan tuo nyt taas aivan järkyttävä ja turha ulosajo, ei tämä Abt vaan sovi tähän sarjaan. Ei haittaisi vaikka pelikieltoa tulisi. Pietilä sekä Korkka pystyy pelaamaan hänen tontillaan yhtä hyvin, ellei jopa paremmin...