En tiedä onko osittain kohdistettu minulle, mutta itse kritisoin sitä että mihin paikkoihin nuo junnut laitetaan, enkä itse junnuja. Säkkiselle olisin suonut näytönpaikan ylempää ja sama homma Sunin kanssa. Ja kyllähän niissä parissa pelissä jossa Abt-Laitinen paria haukuttiin yleisesti (sekä nelosketjua), niin ongelma oli melkein joka maalissa Ylitalo-Suni, eikä tuo eniten haukuttu kolmikko (Abt-Laitinen-Kainulainen). Sitäkin kun miettii että muutenkin hieman ongelmissa oleva ketju, niin nuori kaveri siihen joka kuitenkin saattaa hieman kohnottaa ja ajaa itsensä ulos, niin onhan siinä helkutin vaikea onnistua ja yleensä ketjun peli näyttää paljon huonommalta.
Niinno, neljäs täysi liigassa menossa, selvästi pitäisi olla edellä. Mutta Petman on nuorempi ja mielestäni Nymania edellä. Säkkisellä ja Sunilla sitten eka liigakausi menossa ja ovat reilusti nuorempia kuitenkin, niin olisi kumma ellei Nyman tällä hetkellä ole heitä edellä. Sen yhden paremman kauden (ja YV-tehojen) jälkeen on harkkapeleissä näyttänyt aina hyvältä ja kuorossa huudetaan läpimurtoa, mutta sitten täysin näkymätöntä pelaamista ja väittäisin että ei ainakaan paranna yhdenkään ketjun peliä. Toivon että olen väärässä ja Nyman alkaa nakuttamaan pisteitä urakalla, mutta viimeistään nyt olen luopunut kaikesta toivosta kyseisen pelaajan suhteen.