Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

• 787 180
  • 15 554

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Hakulisella viimeiseen neljään pelii 1+5 jos laskin oikein. Pooleyltakin apina selästä, eiköhän nyt lähde pikkuhiljaa kulkemaan ja saadaan lisää itseluottamusta.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko sai paljon riistoja, kun SaiPa piti riskillä kiekkoa ja pelaajien taitotaso ei aivan Liigan kärkeä ole.

Vastaavasti SaiPan harvat hyökkäykset olivat aina vaarallisia.

Lukon erä joka tapauksessa.

Lukom bualel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos nyt tuon maalin perusteella hänestä teit maalintekijän, niin olkoon se sinulle näin. Ilomäki tarjoaa sellaisen paikan, että siitä olisit sääkin tehnyt.

Edit. Hakulinen siis
No en mä olis kyl tehnyt. Hyvä kun pysyn pystyssä luistimilla.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos nyt tuon maalin perusteella hänestä teit maalintekijän, niin olkoon se sinulle näin. Ilomäki tarjoaa sellaisen paikan, että siitä olisit sääkin tehnyt.

Edit. Hakulinen siis

Väärin tehty? Oishan tosta voinut laukoa jäitä pisin maalivahtia päin tai ohi/ylikin, mutta hienosti nosti maalin kattoon.

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Nyt oli vauhtia ja luistelua. Tuota on mukavampi katsoa. Molemmilta tuli onneksi tehohetket. Näytti jo ettei Lukko saa mistään ja kaveri saa maalinsa todella helposti.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Väärin tehty? Oishan tosta voinut laukoa jäitä pisin maalivahtia päin tai ohi/ylikin, mutta hienosti nosti maalin kattoon.

Missä vaiheessa mää niin sanoin. Voi luoja :D hieno maali ja hyvin tehty. En mä silti Pooleysta tähän astisen perusteella maalintekijää saa.

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ole huolestunut Pooleystä. TässäKIN pelissä näkyvä ja hakeutu paikkoihin. Vähintäänkin ansaittu maali ja toivottavasti alkaa osua useammin.

Edit: ps. Pelaako Nyman tänään?

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Paljonkohan Pooley on luonut maaliodottamaa? Varmaan Twitterissä Pellinen tai kuka olikaan osaisi vastata.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pooley on itse asiassa hyvä ja tarkka syöttelijä. Jos alkaa maalejakin tehdä, hyvältä näyttää.

Joo tykkään Pooleyn otteista tähän mennessä osumatarkkuudesta huolimatta. Ja tottakai olen mielelläni väärässä maalinteon suhteen. Sithän meillä on todellinen timantti, jos tosta lähtee ruiskimaan maaleja.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon molemmat maalit riistopelaamisen kautta, aiemmin kaudella ei päätykiekoista ole Lukko juuri riistoihin päässyt. Toki nyt vastustaja pelaa aivan eri tyylillä, SaiPa ei laita norsukiekkoa.

Suosikkijoukkue
Lugu
Jotenkin on todella turhauttavaa katsottavaa. Jos luot maalipaikkoja ja taistelet joka kiekosta ja häviät vaikka huonoon viimeistelyyn vedoten; ei ongelmaa. Mutta jos puoli joukkuetta vetää aivan puolivillaisesti joka tilanteen eikä näytä nappaavan hiukkaakaan; nyppii jostain syystä aivan helvetisti :D En mä Veltsua ole vielä ulos laittamassa, mutta jotenkin toivoisi pelitavan ollessa vielä aika hukassa, että ukot pelaisisivat toisilleen.

Suosikkijoukkue
Lugu
Joo tykkään Pooleyn otteista tähän mennessä osumatarkkuudesta huolimatta. Ja tottakai olen mielelläni väärässä maalinteon suhteen. Sithän meillä on todellinen timantti, jos tosta lähtee ruiskimaan maaleja.
Pooley myös omaan silmään yksi tasaisimmista suorittajista. Olkoon keskiviikkoinen Saipa tai perjantainen Satakunnan Derby niin tuntuu työnteon maistuvan.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
En ole huolestunut Pooleystä. TässäKIN pelissä näkyvä ja hakeutu paikkoihin. Vähintäänkin ansaittu maali ja toivottavasti alkaa osua useammin.

Edit: ps. Pelaako Nyman tänään?
Ainakin oli ilmoitettu ykkösen laidalle. Kentällä en juuri ole miestä nähnyt. Niinkuin yleensäkään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy