Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Apina menee menojaan.
Hyvä Scott Pooley
Hyvä Scott Pooley
Jaa mikä oli?
Miltä nyt tuntuu?Katos Pooley iski. Ohho
Yksi kauden paremmista eristä kuitenkin.
No en mä olis kyl tehnyt. Hyvä kun pysyn pystyssä luistimilla.Jos nyt tuon maalin perusteella hänestä teit maalintekijän, niin olkoon se sinulle näin. Ilomäki tarjoaa sellaisen paikan, että siitä olisit sääkin tehnyt.
Edit. Hakulinen siis
Miltä nyt tuntuu?
Jos nyt tuon maalin perusteella hänestä teit maalintekijän, niin olkoon se sinulle näin. Ilomäki tarjoaa sellaisen paikan, että siitä olisit sääkin tehnyt.
Edit. Hakulinen siis
Väärin tehty? Oishan tosta voinut laukoa jäitä pisin maalivahtia päin tai ohi/ylikin, mutta hienosti nosti maalin kattoon.
Juu ei mulla mitään ihmeempiä ollut mielessä. Kunhan kyselin fiiliksiä.Ainahan se on kiva, kun Lukko tekee tai voittaa. Erikoinen kysymys.
Missä vaiheessa mää niin sanoin. Voi luoja :D hieno maali ja hyvin tehty. En mä silti Pooleysta tähän astisen perusteella maalintekijää saa.
En mä silti Pooleysta tähän astisen perusteella maalintekijää saa.
Pooley on itse asiassa hyvä ja tarkka syöttelijä. Jos alkaa maalejakin tehdä, hyvältä näyttää.
Pooley myös omaan silmään yksi tasaisimmista suorittajista. Olkoon keskiviikkoinen Saipa tai perjantainen Satakunnan Derby niin tuntuu työnteon maistuvan.Joo tykkään Pooleyn otteista tähän mennessä osumatarkkuudesta huolimatta. Ja tottakai olen mielelläni väärässä maalinteon suhteen. Sithän meillä on todellinen timantti, jos tosta lähtee ruiskimaan maaleja.
Ainakin oli ilmoitettu ykkösen laidalle. Kentällä en juuri ole miestä nähnyt. Niinkuin yleensäkään.En ole huolestunut Pooleystä. TässäKIN pelissä näkyvä ja hakeutu paikkoihin. Vähintäänkin ansaittu maali ja toivottavasti alkaa osua useammin.
Edit: ps. Pelaako Nyman tänään?