Kynämestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Red Wings
Arttu laukoo 30 metrin päästä, kun veskari on 5m tullut vastaan???
Abt pelasi mielestäni kohtuullisen hyvän pelin. Eikä Hagakaan nyt paska ollut, typerät jäähyt kyllä otti. Pooleyhin löytyy myös luottoa vielä.Ei ole ihme, ettei voittoja tule, kun kentällä on tyhjiä arpoja (Haga, Pooley), velttoja paskoja (Ilomäki, Abt) ja Lehtinen on pelkkä varjo viime kaudesta.
Jälleen kerran aivan uskomatonta paskaa koko 60min.
On kyllä Lukolla uskomattoman luokaton rankkariarsenaali. Pooleyn maali oli varmaan once in a lifetime.
Vitun lampaat
Mulle riitti taas hetkeksi
Nallipyssy Pooley näytti tasonsa.
Lähettäkää se nyt helvettiin sieltä
Mitä peliä katsoit tänään? Pooley oli yksi Lukon parhaista pelaajista.
Samaa skeidaa on ollut koko kausi. M.O.T.Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta ihmettelin jo ennen kauden alkua miksi Lukko nosti Virtasen edustusjoukkueen päävalmentajaksi. En ole sen kummemmin teidän pelejä tällä kaudella seurannut, mutta tänään Lukko vaikutti ja näytti juuri siltä mitä Virtasesta jäi minulle mielikuvaksi ollessaan jyväskyläläisten peräsimessä. Pelitapa näytti olevan kadoksissa.
Onko koko kauden teillä ollut samanlaista vai oliko tämä vain poikkeus? Oli ainakin tänään kauhean iso ero siihen viime kauden Pekka Virran koutsaamaan aktiiviseen ja kiekolliseen Lukkoon.
Nallipyssy Pooley näytti tasonsa.
Lähettäkää se nyt helvettiin sieltä
Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta ihmettelin jo ennen kauden alkua miksi Lukko nosti Virtasen edustusjoukkueen päävalmentajaksi. En ole sen kummemmin teidän pelejä tällä kaudella seurannut, mutta tänään Lukko vaikutti ja näytti juuri siltä mitä Virtasesta jäi minulle mielikuvaksi ollessaan jyväskyläläisten peräsimessä. Pelitapa näytti olevan kadoksissa.
Onko koko kauden teillä ollut samanlaista vai oliko tämä vain poikkeus? Oli ainakin tänään kauhean iso ero siihen viime kauden Pekka Virran koutsaamaan aktiiviseen ja kiekolliseen Lukkoon.