Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 784 202
  • 15 554

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Sanokaa mun sanoneen, peli on 0-0, mutta 10,7 sekuntia ennen päätössummeria Tappara tekee maalin 4 pompun kautta. Kuusela tietenkin. Eka Abtin sisäpohkeesta Savinaisen luistimeen, siitä tolppaan ja lopulta Zagin luistimesta sisään.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sanokaa mun sanoneen, peli on 0-0, mutta 10,7 sekuntia ennen päätössummeria Tappara tekee maalin 4 pompun kautta. Kuusela tietenkin. Eka Abtin sisäpohkeesta Savinaisen luistimeen, siitä tolppaan ja lopulta Zagin luistimesta sisään.
Silloinhan se maalintekijä olisi Savinainen, eikä Kuusela.

Tähän pahoittelut näsäviisastelusta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sanokaa mun sanoneen, peli on 0-0, mutta 10,7 sekuntia ennen päätössummeria Tappara tekee maalin 4 pompun kautta. Kuusela tietenkin. Eka Abtin sisäpohkeesta Savinaisen luistimeen, siitä tolppaan ja lopulta Zagin luistimesta sisään.

Niin että Zagidullin kolattu selvästi ja tilanne hyväksytään silti.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun silmissä hyökkäyspeliä yritetään rakentaa ihan liikaa Saarijärven kautta. Ihan kun haettais turvaa kultakypärästä, kun itse ei uskalleta. Vaikka olisi itsel,ä pakkka toteuttaa peliä niin yritetään heittää Saarijärvelle. Saatan olla väärässä mutta jo aiemmissa peleissä sama kuvio.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Selvä maalivahdin häirintä. Leskinen estää oman maalivahdin torjuntaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös