Ei Heljangolle. Lukolle :DHeljanko ei vakuuta mua ainakaan yhtään tämän pelin perusteella. Toivotaan parempaa huomista.
Tuleekohan tästäkin jo selonteko?
Noita sääntöjä voisi oikeasti tarkastella ensi kaudeksi. En nyt muista kuka tämänkin sanoi, mutta "säännöt ovat peliä varten, ei peli sääntöjä varten".Hylky tais tulla koska seisoi molemmilla jaloilla veskarin alueella.
Tämä on aivan paska sääntö. Ei vaikuta peliin mitenkään, mutta hylkyyn sääntöjen mukaan.
Tämä on jo itsessään surkea sääntö mutta siihen kun ynnätään se, ettei Ilomäki sinne omin jaloin eikä kenenkään muunkaan Lukon pelaajan avustamana sinne mennyt niin täysi farssihan tuo oli. Tapparan pelaaja vaan kylmästi siirsi Artun sinne. Ilomäen olisi ilmeisesti pitänyt lyödä hurjasti vastaan että älä nyt vie mua sinne maalivahdin alueelle ettei meille tule hylkyä.Hylky tais tulla koska seisoi molemmilla jaloilla veskarin alueella.
Noita sääntöjä voisi oikeasti tarkastella ensi kaudeksi. En nyt muista kuka tämänkin sanoi, mutta "säännöt ovat peliä varten, ei peli sääntöjä varten".
Tämä on jo itsessään surkea sääntö mutta siihen kun ynnätään se, ettei Ilomäki sinne omin jaloin eikä kenenkään muunkaan Lukon pelaajan avustamana sinne mennyt niin täysi farssihan tuo oli. Tapparan pelaaja vaan kylmästi siirsi Artun sinne. Ilomäen olisi ilmeisesti pitänyt lyödä hurjasti vastaan että älä nyt vie mua sinne maalivahdin alueelle ettei meille tule hylkyä.
Viime kaudella Tapparan maali hylättiin Lukkoa vastaan myös hieman oudosti, sillä Tapparan pelaaja osui Lehtisen mailaan ihan alueen rajalla. Nää on näitä.Työnnettiin joo, mutta ennen maalia seisoi vapaana alueella. Olisi päässyt pois tai ainakin saanut toisen luistimensa alueelta veks.
Mun mielestä pienet kontaktit veskariinkin pitäisi sallia. Aina etsitään vain syitä hylätä.
Seisoi mailan päälläViime kaudella Tapparan maali hylättiin Lukkoa vastaan myös hieman oudosti, sillä Tapparan pelaaja osui Lehtisen mailaan ihan alueen rajalla. Nää on näitä.
Joo ja jotenkin epäreilua että suurimassa osassa tapauksista tuomari menee vapaaehtoisesti kelailemaan tilanteita, jotka eivät aivan selvästi olleet maaleja. Sitten tässä tapauksessa yli-innokas tuomari on saman tien kädet levällään ja käytännössä pakottaa käyttämään aikalisän, koska ei kukaan tervejärkinen jätä haastamattakaan.Jotenkin helvetin ylimielinen kuva jäi tuomareista. Siellä pyöriteltiin jo aiemman videotarkistuksen jälkeen päätä, tyyliin ”ei vittu vois vähempää kiinnostaa”. Tuo toinen tarkistus sitten kruunasi fiiliksen, ihan kuin oli jo valmiiksi päätetty tuomio, kun oli levitetty kädet jäällä.
Tuo maali oli päivänselvä maali, ei niin mitään väärää. Toivottavasti tuosta joku tuolla pressissä sanoo.
Heljanko oli Saravon ja muun Cmore toimikunnan jäsenet vakuuttanut hyvinkin jo ennen Lukko sarjan alkua. Lukolla on mielestäni paremmat veskat.Heljanko ei vakuuta mua ainakaan yhtään tämän pelin perusteella. Toivotaan parempaa huomista.
Ensi kaudelle sitten näitä sääntömuutoksia tai niiden ehdotuksia, ei ne enää tälle kaudelle voi tulla kysymykseen. Näillä mennään ja jalat pois alueelta kun kiekko tulee.Itse olen sitä mieltä, että tuollainen maali pitäisi hyväksyä, kun kontaktia mv ei ole. Ei oikein mene pelin henkeen. Silti ratkaisu meni sääntöjen valossa oikein.