Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

• 787 409
  • 15 554
Suosikkijoukkue
Lugu
Oli aika tyly lehdistötilaisuus Vellulta. Ammennan tästä voimaa, että sieltä löytyisi vittuuntunut altavastaaja torstaina askista.

Osa ostanut jo Yyterin padelkentille sarjalipun, ite en saatana jaksa. Ei se Virrankaan eka kausi jiiriin menny.

On siellä niitä voittavia pelaajia sen verran, että luulis keinot ja puheet löytyvän.

JukeX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Säälit vielä voidaan jotenkin klaarata mutta onhan tuo muuten täysin tekemätön paikka. Joukkue on tuon älyttömän pelitahdin takia täysin loppu.
Väsymys on sitä luokkaa ettei tuossa ole juuri mitään merkitystä pelitavalla tms.
Itsekään en tämän asian ohi pysty näkemään, ilmiselvästi bensa on yksinkertaisesti lähes täysin loppu. Niin loppu, ettei edes syöttöjen antamiseen tai vastaanottamiseen pystytä keskittymään normaalilla huolellisuudella, ja peli on mennyt lähinnä väsyneeksi roiskimiseksi. Vaikea tuossa on valmennuksen enää asialle mitään tehdä. Pitää nyt vaan toivoa että tässä yhden välipäivän aikana saataisiin jostain sen verran energioita, että saataisiin kunnon esitykset Kerhoa vastaan. Tapparaa ei kannata vielä murehtia. Peli kerrallaan.

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Selvisikö kellekään miksi Lukko yritti yv:llä kolmen maalin takaa vielä kavennusta ilman maalivahtia, kun peliaikaa oli alle puoli minsaa kellossa? Oliko siinä joku p/o-keskiarvo vielä mahdollista mennä jonkun kanssa tasan ja maalierolla mahdollisuus vaihtaa vastustajaa sääleihin? Vai oliko sovittu Palmun kanssa, että annetaan vielä mahdollisuus päästä maaleissa Levtchin kanssa tasoihin?
Onhan sitäkin hyvä harjoitella jos se vaikka onnistuis kerran kymmenessä vuodessa. Vittu kun näkis edes joskus että Lukko tasottais jonkun pelin ajassa 59.59,Lukon vastustajien vastaavia temppuja on todistettu kyllä ihan riittävästi

Just Us

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon seurat
A) poikkeuksellinen kausi kaikille joukkueille, ei vaan Lukolle. Selityksiä on kaivettu kauden aikana vaikka kuinka paljon. On ollut ne 3. ekaa Tps peliä, korona ×2, loukkaantumiset, joukkueen suuri vaihtuvuus, pelitavan sisäänajo, viimeisten kierrosten kova pelitahti, kapea rosteri jne jne.

B) mikä ihmeen prosessi?

Jos katsotaan resursseja, jotka Lukolla on olemassa niin Rauman Lukko organisaationa (pelaajat, valmennus ja toimisto) ovat epäonnistuneet aika pahasti runkosarjan osalta.

Playoffs voi tuoda kasvojenpesun, jota tietysti toivon. Mutta toivon tosiaa, että ylimielinen toimistonväki ymmärtää, että kauteen ei voi vajaalla miehistöllä. Ja varsinkin, kun varmasti oli tiedossa mitä korona voi tuoda tullessaan.
Tästä on oltava samaa mieltä. Onhan tässä tietysti mahdollisuus aivan historialliseen nousuun aina mestaruuteen asti. Pienimmätkään tosiseikat eivät sitä tietysti puolla. Todennäköisesti kausi on lopulta mahalasku.

Hiukan olen samaa mieltä tuosta ylimielisyydestä. Luultiinko nyt enemmän kuin tiedettiin? Missä tosiaan oli tai on se prosessi? Ja muistetaan vielä, voittajat eivät selittele. Runkosarja oli Lukon osalta lähes floppi, yhden sijan päässä.

Just Us

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon seurat
Itsekään en tämän asian ohi pysty näkemään, ilmiselvästi bensa on yksinkertaisesti lähes täysin loppu. Niin loppu, ettei edes syöttöjen antamiseen tai vastaanottamiseen pystytä keskittymään normaalilla huolellisuudella, ja peli on mennyt lähinnä väsyneeksi roiskimiseksi. Vaikea tuossa on valmennuksen enää asialle mitään tehdä. Pitää nyt vaan toivoa että tässä yhden välipäivän aikana saataisiin jostain sen verran energioita, että saataisiin kunnon esitykset Kerhoa vastaan. Tapparaa ei kannata vielä murehtia. Peli kerrallaan.
Tässäkin tullaan siihen joukkueen vajaaksi jättämiseen. Missä ovat ne rotaatiopelaajat, jotka ovat juuri tätä väsymystä varten?

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässäkin tullaan siihen joukkueen vajaaksi jättämiseen. Missä ovat ne rotaatiopelaajat, jotka ovat juuri tätä väsymystä varten?

Säkkinen ja Ylitalo toisivat ainakin sähinää ja energiaa. Säkkinen kalasti myös hyvin ylivoimia, kun pääsi pelaamaan. Päivärinta pystyy myös Liigaa pelaamaan, kuten on nähty.

Näitä omia junnuja voi myös kokeilla, kun kerran Svanenbergskin jäällä pyörii.

Laitinen pääsikin tänään irti 5-1 tilanteessa ja kellotti 2:10 min peliaikaa.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
A) poikkeuksellinen kausi kaikille joukkueille, ei vaan Lukolle. Selityksiä on kaivettu kauden aikana vaikka kuinka paljon. On ollut ne 3. ekaa Tps peliä,...
Noita kolmea ekaa tepsi peliä ei ole käytetty mielestäni minään selityksenä, vaan tilastokummajaisena siitä, miten Lukko oli alkukaudesta paska, mutta keskinäiset sarjakärkeä vastaan voittamalla olisi ollut itse kärjessä. Ts sarja tasainen ja otteluohjelma kummallinen. Tuohan taisi ennen viimeistä koronaa taas toistua, tai no, Tepsin edellä oltiin ihan pisteissäkin kunnes paska osui tuulettimeen.
Saatoin joskus kauden aikana sanoa myös mitä mieltä olen tällaisista manausennustuksista ja - kaiveluista, stipendi ja muut kunniamerkit niistä heille joille ne kuuluu.

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu kun näkis edes joskus että Lukko tasottais jonkun pelin ajassa 59.59,Lukon vastustajien vastaavia temppuja on todistettu kyllä ihan riittävästi
Minä olen nähnyt tämmöisen ottelun ihan paikan päältä. Peli oli TPS-Lukko 13.10.1996. Ette kyllä saaneet siitä yhtään pistettä, koska TPS voitti jatkoajalla, ja tuohon aikaan ei vielä annettu säälipisteitä jatkoaikatappioista.

Teille kyllä korona ja otteluohjelma tekivät melkoiset tepposet tällä kaudella. Olisitte vieläpä olleet kuudensia voittamalla perutut kotiottelut Hifkiä ja Sportia vastaan, kun taas yksikään toinen joukkue ei potentiaalisestikaan hävinnyt yhtään sijoitusta noiden otteluiden perumisen takia.

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä olen nähnyt tämmöisen ottelun ihan paikan päältä. Peli oli TPS-Lukko 13.10.1996. Ette kyllä saaneet siitä yhtään pistettä, koska TPS voitti jatkoajalla, ja tuohon aikaan ei vielä annettu säälipisteitä jatkoaikatappioista.

Teille kyllä korona ja otteluohjelma tekivät melkoiset tepposet tällä kaudella. Olisitte vieläpä olleet kuudensia voittamalla perutut kotiottelut Hifkiä ja Sportia vastaan, kun taas yksikään toinen joukkue ei potentiaalisestikaan hävinnyt yhtään sijoitusta noiden otteluiden perumisen takia.

Patrick Ross tasoitti kyseisen pelin ellen väärin muista. Itse olen todistanut Turkuhallissa, kun P. Saarela teki rankusta voittomaalin pelin viime sekunneilla.

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Ai saatana,mahtaako olla tottakaan että noinkin läheltä löytyy tuollainen. Riittäisi kyllä jo tasoituskin ilman veskaria missä ajassa vain.

Jos nuo perutut pelit olisi siirretty tähän loppukauteen niin tulos olisi ollut 0p ja 11 sija.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Tuli tästä mieleen, että olin joskus katsomassa Turussa TPS-Lukko, jonka Lukko voitti Saarelan Pasin rankkarilla yhdellä maalilla. Tuo tuli 59:58. Ei ihan 59:59, mutta melkein.

@mize olikin nopeampi ja näköjään myös paikalla

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos nuo perutut pelit olisi siirretty tähän loppukauteen niin tulos olisi ollut 0p ja 11 sija.
Siihen olisitte tarvinneet miinuspisteen, että sijoitus olisi KalPan taakse tippunut. 0-3 pistettä noista peleistä olisi tuottanut teille sijan 10, neljä pistettä sijan 9, viisi pistettä sijan 8 ja kuusi pistettä sijan 6.

Edit. Myös neljällä pisteellä sijoitukseksi olisi jäänyt kymmenes tila, jos pisteet olisivat tulleet kahdella jatkoaika-/rankkarivoitolla, mutta yhdellä kolmen pisteen voitolla ja ja-/rl-tappiolla siis sijoitus olisi noussut Pelicansin edelle.

Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Matsiraportti. Olin paikalla myös.

Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onhan sitäkin hyvä harjoitella jos se vaikka onnistuis kerran kymmenessä vuodessa. Vittu kun näkis edes joskus että Lukko tasottais jonkun pelin ajassa 59.59,Lukon vastustajien vastaavia temppuja on todistettu kyllä ihan riittävästi

Tampere kevät 2020. Justin D kumartuu aloitukseen ja voittaa suoraan Bonolle, joka vetää vastakiekkoon ja ajassa 59.59 on lukko noussut Tapparan kanssa tasoihin.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole itseasiassa edes kovin kauaa tästä. 12.2.2020 Ilkka Heikkinen tasoitti Hakametsässä Tapparaa vastaan tilanteeksi 3-3 ajassa 59:59.

Edit. hidas

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistan minäkin jonkun loppuhetkien tasoituksen tai voittomaalin mutta ei nyt äkkiseltään tule edes mieleen milloin Lukko on tehnyt maalin pelatessaan ilman maalivahtia. Siis edes kavennusmaalin.

Edit: Jumalauta ja minä muistin että tuo Heikkisen maali tuli niin että Lukolla ei ollut maali tyhjänä.

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Ei ollut montaa sekuntia jäljellä, kun Vahalahti teki voittomaalin Ässiä vastaan. Ei jaksa muistaa päivämäärää.

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Tuli tästä mieleen, että olin joskus katsomassa Turussa TPS-Lukko, jonka Lukko voitti Saarelan Pasin rankkarilla yhdellä maalilla. Tuo tuli 59:58. Ei ihan 59:59, mutta melkein.

@mize olikin nopeampi ja näköjään myös paikalla

Samassa pelissä olin. Toporowski hommasi kyseisen pilkun ja olisiko ollut vielä alivoimalla. Kaikki odotti Morrisonia ampumaan, mutta Justin oli boksissa.

Pahi tuli laukomaan ja komean veivin jälkeen täyttyi Elyseen jää paskasta. Muistaakseni joku heitti jopa ketsuppi pullon jäälle, sekä puhelimen ja joku Lukon pakki keräsi vaihtoaitiosta useamman kympin kolikoita.

Hieno muisto.

Toinen viime hetken tilanne tulee mieleen kun Vahalahti ratkaisi ässiä vastaan 2 sekuntia ennen loppua ja pari kautta sitten Bono kiskaisi Danin aloitus voitosta pelin tasoihin sekuntia pari ennen loppua.

Lisäksi Laaksonen Antti aikoinaan tasoitti SaiPaa vastaan pari sekuntia ennen loppua.

Onhan siis näitä, mutta mieleen paremmin jää ne kun omissa kolisee.

Tänä keväänä jokainen peli on mahdollisuus. Nyt mahdollisuuksia on ainakin 2. Toivottavasti joukkue jaksaa ja kaivaa väkisin jostain pelin kasaan. Ainekset on olemassa, toteutus vain uupuu. Uskoa on.

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Ai että.

Ei edes JA-tappio harmittanut läheskään niin paljoa kuin normaalisti.

Muistan tuon siitä, kun oltiin pojan kanssa autossa ja kuunneltiin Riparadiosta peliä. Sanoin jätkälle ennen viimeistä aloitusta, että ei ees jännitä, Danny voittaa aloituksen Heikkiselle, joka lämää maalin.
Meinasin saatana ajaa ojaan muutama sekunti myöhemmin, kun Ripa huusi homman menneen juuri noin. Pikkujätkäni ilme oli näkemisen arvoinen. U-käännös ärrän suuntaan lottoamaan. Se ei enää yllättäen osunut...

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Näistä nousuista vielä. Ei viime sekuntien tasoitus, mutta viimeisellä minuutilla. Ikimuistoisin nousu tapahtui 10.10.2014 ässät-Lukko. Lukko oli aivan vastaantulija ja ässät meni 3-0 johtoon. 3. erä pelikello näytti 0.59 (jäljellä) ja Gagnon kädet ylhäällä. Noin 5000 tuhatta ihmistä pomppasi seisomaan samaan aikaan. Käytännössä halliin jäi enää Lukon kannattajat. Taululla lukemat 3-4.

Äkkiseltään en löytänyt koostetta, mutta koko matsi löytyy Youtubesta.

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Vaikka eilistä kuinka pureskelisi ja väyläisi niin nyt on usko kovilla.
Torstaina silti seurataan, saatana loppuun asti.

Aiheesta toiseen. Ässien Facebookissa oli tänään julkaisu jossa pahoiteltiin kausikorttilaisille/faneille ja yhteistyökumppaneille mennyttä kautta sloganilla ei koskaan enään.

Olihan siinä niitä olemattomia teesejä naulattu millä vastaava eitapahdu enään koskaan.

Jos perjantaina ollaan lomilla haluan todella Lukon johdon tulevan ulos rohkeasti selittämään miksi näin?

* Siirtoikkunan vahvistusten täydellinen feilaus.
* Case Kiko
* Kallen lupaukset ja hätävalheet
* Virtasen vastuu tuloksesta

` Turun tauti´ ja mestaruus pöhö iski meille ihan vuodessa. Ei tarvinnut mitään dynastiaa rakennella.
Se on kuulkaa ensi kaudella rippeet jäljellä kulta joukkueesta ja kaikki posi vedetty vessasta alas.

Ei voisi vähempää uudet ledilaidat kiinnostaa. Niitä isoja kaloja sitte kesällä perhana.

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Jos perjantaina ollaan lomilla haluan todella Lukon johdon tulevan ulos rohkeasti selittämään miksi näin?

* Case Kiko
Mikä tässä on muka vielä epäselvää?

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Mikä tässä on muka vielä epäselvää?
Aloitetaan nyt vaikka siitä että kuka korvasi tämän maaliruiskun tehot?
Näitkö runkosarjan lopulla kuinka mm. Haga ja Ilomäki hukkasi tukuittain lähes tyhjiä tontteja.
Noinko nopeasti unohtui mm. viime kevät ja Kikon hienot maalit ratkaisupeleissä.

Jäniskö nyt karkaa yksin läpi ja lataa yläpeltiin Tampereella?

Mielestäni on täysin oikein kyseenalaistaa pelaajan ulostus joka kuului ryhmän ehdottomaan tulosyksikköön.

Ja ymmärrän että siinä oli valtapeli Virtanen vs Kiko mutta ratkaisu olisi voinut olla järkevämpi. Kuinka monta maajoukkue tason vahvistusta meillä on varaa potkia ulos.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy